Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Inför träffar
2009-06-13/14 Rejsa-träff GATBIL / SLC 5papp+ Mantorp Park
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
12677 besök totalt
LIDS
Stockholm
Här sen Aug 2005

Kan någon förklara för mig som om jag vore ett dagisbarn, bliiiiir det gatbilskörningen eller ej?

- Porsche GT3

www.stacc-racing.com
www.facebook.com/stacc.racing/
Citera
joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Re:

steffe skrev:
Hmm, hinner vi få ihop och PROVKÖRA bilen inför nästa rejs tro

provköra??, det hinns väl på uppvärmningen eller?? (mao provköra på motorvägen utanför )
se bara till att få in anmälan så löser sig resten gissar jag

Stockholm
Här sen Jan 2004

Re:

LIDS skrev:
Kan någon förklara för mig som om jag vore ett dagisbarn, bliiiiir det gatbilskörningen eller ej?

And a few training sessions for noisy race cars ?

joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Re:

Fredrik - SLC skrev:
Dom som anmält sig redan till Mantorp på mail hittills till mig , fyller jag på med 3st nu....

joakim_adolfson skrev:
Anmälningar till 5papp Mantorp!

Kom och anmäl er, roligare än såhär kan man inte ha för lite pengar!

FyllPå!

1. Equipe Renault (Clio)
2. Team Extreme
3. Scuderia Motori Sud
4. Scuderia GGG
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.
..

Upp och hoppa!
Var är alla teamen från Vinterloppet och Barkaby?

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

en till som anmält sig..... Och då är det TRE gamla och TVÅ nya hittills som anmält sig...... borde vara 15 nu

1. Equipe Renault (Clio)
2. Team Extreme
3. Scuderia Motori Sud
4. Scuderia GGG
5. Bankler Racing
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

Fredrik säg till om det är något du behöver hjälp med förutom att få ihop anmälningar..

Stockholm
Här sen Aug 2005

Re:

LIDS skrev:

Vad gäller?

- Porsche GT3

www.stacc-racing.com
Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

LIDS skrev:
LIDS skrev:

Vad gäller?

Läser du inte tråden..??

För att få ett sånt här arrangemang att funka, så måste det finnas betalande deltagare.

I dagsläget finns det inte det.

Finns det inte nog med deltagare...finns det ju ingen anledning att göra ett 100% slutgiltigt tidschema.

Jag har full förståelse för att Fredrik har svårt att lägga tid på detta....så länge det är osäkert att det blir nog med anmälda.

Jag har varit i samma situation själv och vet vilken ansträngning det är att jobba i motvind på flera fronter.

Alternativet kanske är att någon annan tar på sig ansvaret och gör en enklare test/gatbilskörning utan tävlingsmomentet....????

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
A944T
Stockholm
Här sen Jul 2008

Re:

Fredrik - SLC skrev:
en till som anmält sig..... Och då är det TRE gamla och TVÅ nya hittills som anmält sig...... borde vara 15 nu

1. Equipe Renault (Clio)
2. Team Extreme
3. Scuderia Motori Sud
4. Scuderia GGG
5. Bankler Racing
6.
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

Jag betalade in denna samtidigt som anmälningsavgiften till Barkarby så jag vill ha upp Team Speed på denna lista med, tack.

joakim_adolfson
Vallentuna
Här sen Mar 2003

har man anmält sig är det bara att addera på listan (glöm inte officiellt mail till fredrik@slc.se och en viss betalning kan jag gissa )

1. Equipe Renault (Clio)
2. Team Extreme
3. Scuderia Motori Sud
4. Scuderia GGG
5. Bankler Racing
6. Team Speed
7.
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

Stockholm
Här sen Mar 2006

Re:

ButterflyRacing skrev:
LIDS skrev:
LIDS skrev:

Vad gäller?

Läser du inte tråden..??

För att få ett sånt här arrangemang att funka, så måste det finnas betalande deltagare.

Finns det inte nog med deltagare...finns det ju ingen anledning att göra ett 100% slutgiltigt tidschema.

Jag har full förståelse för att Fredrik har svårt att lägga tid på detta....så länge det är osäkert att det blir nog med anmälda.

Jag har varit i samma situation själv och vet vilken ansträngning det är att jobba i motvind på flera fronter.

Alternativet kanske är att någon annan tar på sig ansvaret och gör en enklare test/gatbilskörning utan tävlingsmomentet....????

Har läst tråden och jag kanske också borde gå på dagis men vart står det mer om trackday gatbilar lördag dag ? Har inte varit med på denna evenmang tidigare !

Västerhaninge
Här sen Apr 2003

Re:

ButterflyRacing skrev:
LIDS skrev:
LIDS skrev:

Vad gäller?

Läser du inte tråden..??

Fråga till kebabteamet, hur gör vi? Skall vi lämna in en riktig anmälan så vi hamnar på listan? Med tanke på vilket tempo Anders håller just nu så blir bilen klar långt innan nästa helg...

Jag kan lägga en kväll denna veckan, söndag och kvällarna nästa vecka samt fredag på kebaben (fast jag hade hoppats på lite tid till den andre röda).

I garaget: Påffe 944 & Martini Seven
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

kom en från nr 7 på listan nu....

1. Equipe Renault (Clio)
2. Team Extreme
3. Scuderia Motori Sud
4. Scuderia GGG
5. Bankler Racing
6. Team Speed
7. Fillebaxter
8.
9.
10.
11.
12.
13.
14.
15.
16.
17.
18.

steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Re:

Marcus Gustafsson skrev:

Fråga till kebabteamet, hur gör vi? Skall vi lämna in en riktig anmälan så vi hamnar på listan? Med tanke på vilket tempo Anders håller just nu så blir bilen klar långt innan nästa helg...

Jag kan lägga en kväll denna veckan, söndag och kvällarna nästa vecka samt fredag på kebaben (fast jag hade hoppats på lite tid till den andre röda).

Vi kör thumbs up
Lägger tid på "min" röda bil så att vi kan komma in i depån på kortast möjliga tid.

Citera
LIDS
Stockholm
Här sen Aug 2005

Re:

ButterflyRacing skrev:
LIDS skrev:
LIDS skrev:

Vad gäller?

Läser du inte tråden..??

Allt du behövt skriva var: "Blir det tillräckligt med race-bilar, så blir det gatbilskörning också"

- Porsche GT3

www.stacc-racing.com
Citera
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Trådstartare
Re:

LIDS skrev:
ButterflyRacing skrev:
LIDS skrev:
LIDS skrev:

Vad gäller?

Läser du inte tråden..??

Allt du behövt skriva var: "Blir det tillräckligt med race-bilar, så blir det gatbilskörning också"

svar: Ja, det är tanken.

Peppe Fröjd
Motala
Här sen Jan 2003

Är det bara jag som är lite trög...

Men är det 5-pappsrejs på fredagskvällen....18-21

Sedan kör man slc mellan 9-15..(?) på lördagen.. Diverse klasser...

Är gatbilskörningen (sk. rejsaträff) på lördag eftermiddag och söndag...?

Är det antalet anmälda i 5-pappsrejset som avgör om det blir gatbilskörning...?...

Citera
ButterflyRacing
Forshaga
Här sen Dec 2002

Re:

LIDS skrev:

Jag hade för mycket bokstäver...som jag inte hade någon annan användning för....

Min teoi.
Jag antar att det är ett visst antal tävlingsfordon (både 5-P+ och SLC-bilar) som behövs för att der runt det hela.
Vi betalar ju 5000:-/bil.....och det gör väl inte gatbilarna.
Gatbilarna och dess förare är ett välkommet tillskott. mer bilar och mer folk är bra.

Bil: BMW e36R TimeAttack
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462
Citera
steffe
Stockholm N
Här sen Feb 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Nu kommer herr "Glädjedödare" in och säger att vi skjuter på det här rejset till en senare tidpunkt.
Fredrik är tyvärr inne i en privat fas som är allt annat än kul och kräver insatser i form av tid.
Skilsmässa, husförsäljning, ta hand om barn och berätta samt att ta tag i nytt boende nånstans.

Jag hoppas att ni har förståelse för att jag tycker att vi skjuter på det (upprepning, jag vet).

obs detta är min privata synpunkt som jag framför.

Citera
picko
åkersberga
Här sen Dec 2006

Re:

Håller med steffe,fredrik behöver nog ta hand om sitt och sina barn,rejsa kan vi göra vid nåt annat tillfälle.har inte anmält oss ännu pga att det fortfarande är tomt i motorrummet (letar ny motor volvo16v)
Anders L
Rap Racing
steffe skrev:
Nu kommer herr "Glädjedödare" in och säger att vi skjuter på det här rejset till en senare tidpunkt.
Fredrik är tyvärr inne i en privat fas som är allt annat än kul och kräver insatser i form av tid.
Skilsmässa, husförsäljning, ta hand om barn och berätta samt att ta tag i nytt boende nånstans.

Jag hoppas att ni har förståelse för att jag tycker att vi skjuter på det (upprepning, jag vet).

obs detta är min privata synpunkt som jag framför.

Halmstad
Här sen Jan 2003

Jag håller faktiskt med dej Steffe!(Vi behöver lite tid för våra bromsar också) Tycker också att vi skjuter på det... Hoppas allt ordnar sig för dej Fredrik!! Utan dej hade vi inte haft så här kul!!!!

/Söder: Scuderia Motori Sud

Alfa 75 TS -89 Lekbil
Önos Osäkert!!
Citera
Inför träffar
2009-06-13/14 Rejsa-träff GATBIL / SLC 5papp+ Mantorp Park
<<   1, 2, 3, 4, 5   >>
12677 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande