Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 12677 besök totalt |
Kan någon förklara för mig som om jag vore ett dagisbarn, bliiiiir det gatbilskörningen eller ej?
![]() _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||
Re:
provköra??, det hinns väl på uppvärmningen eller?? (mao provköra på motorvägen utanför ![]() se bara till att få in anmälan så löser sig resten gissar jag ![]() _________________ Joakim Adolfson |
||||||||
Re:
Upp och hoppa! Var är alla teamen från Vinterloppet och Barkaby? ![]() _________________ Joakim Adolfson |
||||||||
Re:
en till som anmält sig..... Och då är det TRE gamla och TVÅ nya hittills som anmält sig...... borde vara 15 nu 1. Equipe Renault (Clio) 2. Team Extreme 3. Scuderia Motori Sud 4. Scuderia GGG 5. Bankler Racing 6. 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. |
||||||||
Re:
Vad gäller? _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||
Re:
Läser du inte tråden..?? För att få ett sånt här arrangemang att funka, så måste det finnas betalande deltagare. I dagsläget finns det inte det. Finns det inte nog med deltagare...finns det ju ingen anledning att göra ett 100% slutgiltigt tidschema. Jag har full förståelse för att Fredrik har svårt att lägga tid på detta....så länge det är osäkert att det blir nog med anmälda. Jag har varit i samma situation själv och vet vilken ansträngning det är att jobba i motvind på flera fronter. Alternativet kanske är att någon annan tar på sig ansvaret och gör en enklare test/gatbilskörning utan tävlingsmomentet....???? _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
Re:
Jag betalade in denna samtidigt som anmälningsavgiften till Barkarby så jag vill ha upp Team Speed på denna lista med, tack. ![]() _________________ Andreas Nilsson Åker långlopp med Volkswagen Racing Sverige |
||||||||
har man anmält sig är det bara att addera på listan (glöm inte officiellt mail till fredrik@slc.se och en viss betalning kan jag gissa
![]() ![]() 1. Equipe Renault (Clio) 2. Team Extreme 3. Scuderia Motori Sud 4. Scuderia GGG 5. Bankler Racing 6. Team Speed 7. 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. _________________ Joakim Adolfson |
||||||||
Re:
Har läst tråden och jag kanske också borde gå på dagis men vart står det mer om trackday gatbilar lördag dag ? Har inte varit med på denna evenmang tidigare ! _________________ Peder Nilsson |
||||||||
Re:
Fråga till kebabteamet, hur gör vi? Skall vi lämna in en riktig anmälan så vi hamnar på listan? Med tanke på vilket tempo Anders håller just nu så blir bilen klar långt innan nästa helg... ![]() Jag kan lägga en kväll denna veckan, söndag och kvällarna nästa vecka samt fredag på kebaben (fast jag hade hoppats på lite tid till den andre röda). _________________ Mvh /Marcus I garaget: Påffe 944 & Martini Seven |
||||||||
Re:
kom en från nr 7 på listan nu.... 1. Equipe Renault (Clio) 2. Team Extreme 3. Scuderia Motori Sud 4. Scuderia GGG 5. Bankler Racing 6. Team Speed 7. Fillebaxter 8. 9. 10. 11. 12. 13. 14. 15. 16. 17. 18. |
||||||||
Re:
Vi kör ![]() Lägger tid på "min" röda bil så att vi kan komma in i depån på kortast möjliga tid. ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Re:
Allt du behövt skriva var: "Blir det tillräckligt med race-bilar, så blir det gatbilskörning också" _________________ Kristoffer Lidbrandt - Porsche GT3 www.stacc-racing.com www.facebook.com/stacc.racing/ |
||||||||
Re:
svar: Ja, det är tanken. |
||||||||
Är det bara jag som är lite trög...
Men är det 5-pappsrejs på fredagskvällen....18-21 Sedan kör man slc mellan 9-15..(?) på lördagen.. Diverse klasser... Är gatbilskörningen (sk. rejsaträff) på lördag eftermiddag och söndag...? Är det antalet anmälda i 5-pappsrejset som avgör om det blir gatbilskörning...?... _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||||||||
Re:
Jag hade för mycket bokstäver...som jag inte hade någon annan användning för.... ![]() Min teoi. Jag antar att det är ett visst antal tävlingsfordon (både 5-P+ och SLC-bilar) som behövs för att der runt det hela. Vi betalar ju 5000:-/bil.....och det gör väl inte gatbilarna. Gatbilarna och dess förare är ett välkommet tillskott. mer bilar och mer folk är bra. _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||||||
Nu kommer herr "Glädjedödare" in och säger att vi skjuter på det här rejset till en senare tidpunkt.
Fredrik är tyvärr inne i en privat fas som är allt annat än kul och kräver insatser i form av tid. Skilsmässa, husförsäljning, ta hand om barn och berätta samt att ta tag i nytt boende nånstans. Jag hoppas att ni har förståelse för att jag tycker att vi skjuter på det (upprepning, jag vet). obs detta är min privata synpunkt som jag framför. ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||||
Re:
Håller med steffe,fredrik behöver nog ta hand om sitt och sina barn,rejsa kan vi göra vid nåt annat tillfälle.har inte anmält oss ännu pga att det fortfarande är tomt i motorrummet (letar ny motor volvo16v) Anders L Rap Racing
_________________ anders lindeberg |
||||||||
Jag håller faktiskt med dej Steffe!(Vi behöver lite tid för våra bromsar också) Tycker också att vi skjuter på det... Hoppas allt ordnar sig för dej Fredrik!! Utan dej hade vi inte haft så här kul!!!!
/Söder: Scuderia Motori Sud _________________ Daniel Söderström Scuderia Motori Sud Alfa 155V6 & 2,0ts 5-papp+rejsers Alfa 75 TS -89 Lekbil Önos Osäkert!! |
||||||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 12677 besök totalt |