Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 12155 besök totalt |
Hela ditt garage är fullt med godsaker, det är bara att köra igång
![]() Ska jag checka in Bacho-satsen i bagaget vid nästa visit i Köln? ![]() _________________ / Johan Tryggvesson BMWSC #338 BMW 321is -89, BMW 323i -79, Suzuki Swift Sport -16 |
||
Re:
Hej Martin, det kommer snart en tråd här om 2800:an. Har samlat på mig en del kompletterande delar under 2010, flyttat in bilar och verktyg i ett bra garage och nästa vecka drar renoveringen igång. Målet är att bli klar till början av maj nästa år. Ser fram emot det! ![]() ![]() _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||
Re:
Ja, efter att Bilsteindämparna och de nya bromsoken blev levererade i slutet av förra veckan drar jobbet med 2800 igång nu. Verktyg finns det nog tillräckligt av här vid det här laget. Packade säkert ur närmare 100 kg filar, tryckluftsdrivna slipverktyg och annat smaskens ur E30:n när jag kom ner :-) Men om du vill få valuta för flygbiljetten så kan du ju checka in lite svenskt kvalitetsstål! Försökte ta ett vettigt foto på vagnparken i garaget men en husbil störde vinkeln så det var i princip omöjligt att få med alla E3:or på bild samtidigt ![]() ![]() På lördag blir det långpass eftersom det samtidigt är Patisserie-kurs på andra sidan stan ;-) _________________ Anders Jonsson, 77,3 Km från NS Åk: BMW 2500, 2800, 3,0S, 3,0Si mfl "Bei BMW Automobilen ist der Fahrer nicht Zuladung, sondern integrierter Bestandteil" |
||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 12155 besök totalt |