| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 7 besök senaste veckan (13071 totalt) |
|
Re:
[quote="Martin G"]
Det var intressant...då kan du inte köra många varv när du är på banträff...min audi drar en bit över 5l/mil när det är bankörning och även om jag har en tank på 70 liter så måste jag tanka innan dagen är slut. Jag har iofs en bmw också och den går på gas men det är väldigt underligt...gasen tar också slut och måste fyllas på.
_________________ Stefan Alm |
||||||
|
Re:
.....men det var inte vi som spred grus över delar av banan Vilka var det som var av det svarta igentligen...
_________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 |
||||||
|
Undrar, ni som kommer på Fredagen vart ska ni övernatta? I fjol bodde jag på Kollerängen, billigt å bra...men jag var HELT själv på hela stället, var en lite surrealistisk upplevelse...å lite spookey! så iår ställer jag frågan därför? Vill inte uppleva det igen...
_________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
Re:
Menar du på gatbilskörningen så vill jag påtala att jag körde tillbax på banan igen helt själv utan att behöva dras upp av en ATV/DKW.. Och körde vidare utan skador.. OCH körde hem med bilen sen! Qwalitätswagen!!
Jag har nu bokat in mig på Hotell Postiljonen i Götene, coolt va? Från torsdag-lördag, skall köra både fredag och lördag på Kinnekulle.. är det bra eller finns det bättre ställen att rekommendera i närheten?? M v h // Johan |
||||||
|
Re:
Hehehe vår Compakt skrämde minst en ÅDI ut i sandlådan men Sunk stog nog för dagens "mest seriösa grussprätt" 768450 sekunder kvar
Re:
Snack, björn behövde bara kyla däcken i det våta gräset lite..
Vi på TWS Däckservice kommer till Kinnekulle med våran trailer.
Vi kommer att ha med oss ett gäng däck i olika dimensioner, men vill du vara säker på att få dina däck rekommenderar jag att förbeställa dom. I Samarbete med BMW Sport Club får du förutom ett kanonpris på däcken även fri montering av dessa på banan! Det kommer att finnas begränsad kapacitet så boka i tid. Vi kommer ha 2st depåplatser med domkraft, pallbockar, dragskaft och hylsor. Du som vill ha däck monterade, monterar av dessa från bilen själv. Vi har även med oss oljor från MOTUL. Vi har inte hela sortimentet men är det någon speciell ni vill ha går det bra att förbeställa dessa. Du som ska med till Kinnekulle får 25% rabatt på Motuls Sortiment! Du kan betala med Kort eller Kontanter Vi kan även erbjuda tillsammans med Resurs Bank räntefri avbetalning. Om du betalar av på 4 månader så tillkommer inga som helst avgifter! Kontakta mig via PM eller 08-7165258 Prislista på R-Däck hittar du på www.twsdack.se/rdack.xls Mvh Nelzon TWS Däckservice __________________ _________________ Christopher Nelson R-Dack.se TWS Däckservice |
||||||
|
Re:
Yep, den där vita ser rätt angripen ut.... Skall jag sätta upp dig på medlemsnr 858 olof? Men du glömde ange adress på inbetalningen, så komplettera gärna!
Nu har jag bokat en stuga vid sjön iaf.! släpar me familjen, så kallar vi det semester, för att samla lite pluspoäng för resterande säsong alltså
http://www.kinnekullecamping.com/ _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack
Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||
|
En bra vädersida inför lördagen. http://www.yr.no/sted/Sverige/Västra
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
Ajdå....trodde inte någon lyckades få med detta på bild men sån tur hade man inte
Nytt nav är i alla fall på så bilen är redo för Kullen....och alla Beemers....
_________________ Mikael Petterson Audi R8 GT RWD |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 7 besök senaste veckan (13071 totalt) |