| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Säsongsavslutning på Mantorp 10/10: Anmälan stängd
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 20625 besök totalt |
|
Re:
Självklart får du också prova. Kul med olika inputt! Vet inte hur bmwsc ställer sig till olika förare i en bil? _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||||||||
|
Då var man anmäld
Man var ju inte med i toppstriden, men å andra sidan måste man ju jobba på dagarna
|
||||||||||
|
Re:
Det är inga problem så länge föraren betalt sin anmälningsavgift se när det väl bara att sätt nummerlappen i rutan & köra
_________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Re:
Deal, vi kan byta nåt varv men den är väldigt gatig med gatbromsar,däck,ratt,inredning osv.. Jag funderar till och med på att återmontera stereon i vinter
|
||||||||||
|
Re:
Jag är van vid "gatigt". Full inredning ink barnstol och insynsskydd Gick tillräkligt fort ändå senast på gelleråsen
Radion skulle jag aldrig plocka ur, jag sjunger fruktansvärt illa...
Vet inte om jag kommer köra på r-däck då mina sjunger på sista versen men som gummihandlare känns den bortförklaringen inte allt för bra... _________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||||||||
|
Anmäld och betalt
Tyvärr blir det nog till att köra med min 328 -98 då det dragit ut på tiden med leverans av delar till 1602:an....Så tempot blir väl ganska lungt då bilen är original med 17" gatdäck, har dock M-chassi så den gör ju inte bort sig helt på banan
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||||||||
|
Re:
Härlig attack! Gbg är väl inte mer än +2 timmar bort om det skulle krisa?
Stannar du på kvällen? (NOT!) Hälsa din bättre (och tappra samt coola) hälft! _________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||||
|
Re:
Helt otroligt är man lite sen med anmälingen till årets träffar så riskerar man att bli åskådare det trodde man inte på förra årsmötet Härlig utv i alla fall _________________ Michael Bäck BMW 328is -84 BmwCup #50 |
||||||||||
|
Ser verkligen fram mot denna träff... eller va fasen hela helgen vid närmare eftertanke. Festen på kvällen och Sviestad dagen efter
|
||||||||||
|
Re:
Sätter en hundring på att Johan är fassa långt innan Mantorp sen är det lugna puckar
Klart han skall vara med på festen, jag kan släppa av dig hos dina föräldrar på vägen hem på söndagen
_________________ Patrik Skoog |
||||||||||
|
Re:
en renault till är nu anmäld!!
_________________ Johannes Werger Bmw M3 e30 -88 såld Renault Clio 1.8 16v "cup" -92 Mazda miata -95 |
||||||||||
|
Re:
Vågar jag det? Du vet ju hur det är med mig och motorer...
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||||
|
Re:
Med tanke på min motors historia och (numera) påstådda oförstörbarhet borde det inte vara några problem... Däremot var inte obalansen i däcken gummirester som jag hoppades utan elaka skador på stommen
Hoppas på en lottovinst så jag kan köpa nya innan Mantorp annars får det bli gatdäck
_________________ Daniel Rosenblom Bandhagens Däck DR Setup |
||||||||||
|
En fråga, vad är sagt gällande vilka (bilar/klubbar) som skall gästa? Audi är inbjudna förstår jag, och dom har i sin tur lagt upp en inbjudan på Autolife för "sitt" arrangemang på mantorp, och där är alla välkomna eller...?
Minisarna går under bmwsc har jag förstått. Att fylla träffarna är väl A+o för att kunna få ekonomi på det hela men brukar medlemmar får stå över pga fullt och isåfall hur många? _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
|
Re:
Hej Stefan, om du läser inbjudan som ligger i vår kalender på autolife så ser du att det står tydligt vem som är välkommen till träffen. Sedan undrar jag vad du har för sten i dojan för det är ju inte första gången du är och påpekar att vi lägger ut om träffar som BMWSC arr och vi är officiellt inbjudna till? Har vi ett problem här? //Ulrich _________________
|
||||||||||
|
Re:
Sten i dojan, jag hoppas det inte är ett tecken på att du känner dig frånåkt då.
Jag har ställt frågan en gång tidigare och det var på Autolife. Min fråga var ställd i upplysningssyfte, och du skall veta, att det var jag och Per som för många år sedan inledde samarbetet mellan AudiCS och BMWSC så någon tanke om samarbetsproblem finns absolut inte från min sida. Frågan var och är bara hur man hanterar detta med medlemmar som ev inte får plats. Under året har det ju varit fullsmockat på banträffarna och det har gjorts reservlistor. Jag vill föregå en eventuell diskussion om vad man som arrangerade klubbmedlem kan tycka. Ok Ulrich? _________________ Stefan Larsson |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Säsongsavslutning på Mantorp 10/10: Anmälan stängd
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 20625 besök totalt |