Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9118 besök totalt |
Att loppet körs om har inget alls med NÄR man kommer in på servern utan att det är känt att skins till denna mod kan strula till det. Att nästan hälften av de som rejsade får CTD eller svarta skärmar anser jag vara skäl till att köra om rejset.
Kan vi lägga ner denna diskussion nu? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Jag fåreslo jo at vi inte skulla bruka egena skin, nettopp på grunn av dessa problem, men ble desverre inte tatt alvorlig den gang, med den tilbakemelding om at Race 07 strula inte non gang. ![]() ![]() _________________ Oyvind Andersen |
||||
Re:
Jag vet... Vi skulle lyssnat på dig! ![]() _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Det kan bli strul med skinsen ibland men då beror det på att nån gjort fel, om det är den som gjort skinsen eller den som laddat ner vet jag inte. Det är nog från gång till gång.
I höstens liga hos STC, Simracingteamchallenge har alla 13 teamen dvs 26 bilar egna skins + administrationens egen pacecar och det har funkat. 26 bilar i alla race + en pacecar + två som agerat broadcast för PSRTV på servern. Med andra ord oftast SBS ![]() _________________ Johan Pesula |
||||
ja, det är ju skillnad på customskins (som funkar för det mesta) och addonbilar
Customskins är ju mer säkert och valfritt att ladda ner, men addonbilar måste alla ladda ner för att det ska funka nåja, får väl hoppas det finns nån cool bil kvar ![]() _________________ Roland Johansson [SRM]Rolle www.racingmates.se Missa inte SRMs Tisdagsrejs varje tisdag Probably the friendliest team in the world |
||||
Aintree-loppet ska ju köras om som ni alla vet. Meningen var den 13/1.
MEN tyvärr har det dykt upp förhinder så vi måste skjuta på det till nästföljande lopp tyvärr! ![]() Måndagen den 18/1 alltså!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Träningsserver uppe!
Sen ses vi ikväll kl 21.00 för ett nytt försök på Aintree. Ni som hade problem kan ju gå in och prova innan nu i lugn och ro. Rösta fram till rejs om det är nåt med själva övergången till rejs som strular för er. Jag startar om servern till ca 21.00 Glöm ej att ta bort följande Skins-mappar under Teams-mappen! IPS Motorsport Robin Motorsport Swedish Racingmates _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Re:
Who gives a shit ![]() |
||||
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 9118 besök totalt |