Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 9608 besök totalt |
Re:
Det är ju först när du struntar i att ha marginaler som du börjar märka vad grejerna går för, men det är ju inte alltid läge/vettigt att göra det. Men de låter ju som sagt som om det vore världskrig, även när de flyttas i gångfart i depån, så man vet ju aldrig vilken satsning det är som gäller. |
||
Jag vet inte riktigt vilka förare som körde bilarna under lördagen. Kände inte igen dem.
Lill-Lövis skymtade men jag vet inte om han körde nåt. Hade varit kul att se lite attack från hans sida. ![]() Ljudmässigt är de helt galna. Varmkörningen i depån var underbar.. De svarar härligt på gasen ![]() _________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
Lövis verkade mest köra runt VIP'ar i en blå Ferrari cab och skriva autografer.
Jag hade ingen pejl på vad 599xx vad för något men misstänkte det vara något alldeles extra, om inte annat så brukar XX betyda att ferrari spetsat till det :-) Nedväxlingarna var brutala. svenska bullerkrav kändes väldigt avlägset... /benny _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil! |
||
_________________ Peter Fröjd -------------- BMW M3 e90 |
||
![]() |
Nürburgring
![]() |
<< 1, 2, 3 9608 besök totalt |