| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till käk på gotland 2010-09-11
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9114 totalt) |
|
Hela hanteringen från GR:s sida är bedrövlig. Använder vi inte Maven, som är deras kontrakterade cateringfirma, får vi inte tillgång till facilitet(en) på banan samt får vi då inte heller ta dit någon annan...
Att göra det skulle innebära kontraktsbrott. Nu verkar det som Maven anser oss som struliga och har hoppat av. Om vi nu 5 dagar innan beställer 75 lunch a 150:- och dom vägrar - är det inte också ett kontraktsbrott...?! Vad vinner dom på hela det här? Jo vi typ lovar att aldrig komma tillbaka. Winn/winn situation? Nåväl det kommer att ordna sig med lunch, på det ena eller andra _________________ Stefan Larsson |
||||||||
|
Japp, nu är det ordnat. Lunchen kommer Grannen att ordna till de som beställt plus våra funktionärer. Det bjuds på pastasallad, bröd, dricka och Kaffe. Pris 100:-, ni som betalt in kommer få tillbaka 50:- på plats.
_________________ olof Johansson |
||||||||
|
Bra olof!
Jag hann aldrig beställa någon mat innan strulet uppdagades. Måste man förbeställa eller kan man köpa direkt på plats? Det är till mig och Louise det gäller.
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||
|
Re:
Endast förbeställning, jag skriver upp er också:). När passerar ni jkpg imorgon? Jag är nämligen lite svag för kolonnkörning .
||||||||
|
Re:
ja fy f_n
Gotland tar lika mycket tid och ork som att fixa en hel säsong...
Men nu skall vi ha kul!
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
"Gillar kolonnkörning" det är bra olof! om du vill kan jag vara avmarschledare så kan du rapportera till mig när du passerar KP vill du ha en karta med UPK?
_________________ Martin Skoog |
||||||||
|
Re:
Man är ju lite skadad
||||||||
|
Re:
Kanonhyggligt! Vi siktar på att åka tidigt eftersom vi vet att vi ändå inte kommer iväg i tid...
Vår förhoppning är att passera Jönköping vid 16-tiden men jag kan slå en signal när vi lämnat Göteborg så vet vi mer exakt om det passar för er också.
_________________ Aston Martin V8 Vantage BMW 328i Cab E36 Haase DD2 kart NS: 38 varv |
||||||||
|
Re:
Det låter bra
||||||||
|
Re:
ses på "krogen" i oskarshamn
_________________ Patrik Skoog |
||||||||
|
Re:
Önskas: Smiley som vinkar "cirkel"/framåt.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
|
Re:
Vi kör småvägar med lätt beväpning i form av snabbgående tävlingsfordon
||||||||
|
Re:
Gott! Det gjorde vi på hem från Knutstorp sist med start från Vätterleden (för det var timslånga köer vid Brahehus) via Bunn till Tranås-Boxholm-Mjölby.
_________________ Mvh/Micke Regnell
|
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Anmälan till käk på gotland 2010-09-11
|
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (9114 totalt) |