Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5441 besök totalt |
Re:
Audi vann ![]() |
||||||
Re:
Jaha hoppsan, lyssnade för snabbt ![]() Skönt att Audi vann tycker jag ![]() _________________ Viktor Starkman |
||||||
http://www.lemans.org/en/races/24h-d
Troligen sista infon _________________ Martin Wahlberg |
||||||
Re:
Är det bara du eller är allt Audi folk lika nervösa vid race ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
Re:
_________________ Fredrik Ljungkvist ![]() ![]() |
||||||
Re:
Hehe, tror Marcus hänvisar till att undertecknad stod och bet i armcot på mantorp för några helger sedan också. ![]() Men då var det också en ensam audi mot alla andra.. ![]() ![]() ![]() Nä inte nervöst lagd, bara "lite" tävlingsinriktad och det värsta som finns måste vara att stå på sidan och inte kunna påverka. //U _________________ ![]() |
||||||
Ruskigt spännande race. Tycker Audin tog väldigt stora risker ibland, men den bara fortsatte helt känslokallt varv efter varv.
Med tanke på att P hade 3 bilar är jag överraskad att de inte satte hårdare emot, och då menar jag inte med fulknep som de höll på med ett tag utan plattan i mattan. Men troligen var det så att de inte kunde sätta något emot. Däcken stod emot länge tycker jag. Grattis till vinsten! _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||||
Jag var bortrest och utan tillgång till Eurosport.
Lyssnade i stället på galningarna på www.radiolemans.com Det va nästan lika bra som TV! Fantastiskt roligt och spännade. Några otäcka smällar var det ju, sån jäkla tur att ingen blev allvarligt skadad. Kan tipsa om att radiolemans har en massa podcasts man kan ladda ner. Har lyssnat två dagar på jobbet nu. Hade gärna sett Mazda's 787... men Jonny Herbert skulle ju ha kört!! // magnus _________________ Magnus Berglund Mazda Rx7 1981 Rx5 1977 Wankel? Yes! ![]() |
||||||
Re:
Men Johnny körde väl 787:an? ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Hej,
Lite bilder: ![]() Ferrari Challenge ![]() ![]() ![]() BMW hårt i muren under tidskval to kväll ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Engelsmän... ![]() ![]() ![]() Mazda 787 under parad ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Flippade över i hög fart. ![]() ![]() ![]() Teleskopiska insugningsrör ![]() ![]() ![]() Förhandling med funktionärer om fortsatt tävling...men bakhjulet satt stopp ![]() Lotus på väg genom långsamt gående trafik... /LL _________________ Lars Lindqvist |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5441 besök totalt |