Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (5587 totalt) |
var det här en öm punkt för dig på något sätt? du menar alltså att vi lika gärna kan lägga ned den kritiska sidan av typ sportjournalistik? för jag menar, inte fan kan en skribent på aftonbladet prestera bättre på hockeyplanen än exempelvis ovechkin, fast än han inte lever upp till förväntningarna och tex inte gör något mål i en viktig match och bara har ett par skott på mål så ska han inte bli kritiserad av folk som förstår sig på hockey, typ en hockeyjournalist? nä det är bäst att dessa håller truten för va fan, ovechkin är ju mycket bättre på de där än dem i alla fall. ken block är hypad och det bevisar hans framträdanden i wrc fantastiskt bra. däremot är gymkahanafilmerna jävligt roliga att kolla på men prestationen i sig är inget i hästväg för en välbetald förare! förresten kan du inte, enhetligt med dina uttalanden, kritisera isuzu piazza för du skulle antagligen inte kunna bygga en bättre bil själv, dvs ta fram motor upphänging m.m. sedmera är piazzan bakhjulsdriven alt framhjulsdriven samt att orginal ligger de på ca 20-25% av fordens motoreffekt och väger dessutom mer med sämre väghållning och däck, så skulle lennart göra något likande med den bilen skulle det vara en perstation långt över ken blocks ![]() underhållande film som sagt, gillar anspelningarna ![]() ![]() _________________ MVH |
||||||||
Seriöst. Det är så kul att folk skriver att Ken Block e hypad. Ja, han är förjäkla bra på att synas. Men hur många springer omkring på denna jord och kan köra 2-3 sec per SS km ifrån täten i WRC? 100 personer kanske? 200?
Hur många % är 200 av de 6.940.000.000 personer som finns på Jorden? Så duger inte? Ja, han kan inte vinna WRC, det säger han själv, det är inte målet. Målet är att ha kul å det verkar han lyckas rätt bra med. Men att skriva rader som "ken block är hypad och det bevisar hans framträdanden i wrc fantastiskt bra" är rent skitsnack. Han är snabbare än 99,9% härinne i en WRC bil, han är snabbare än 99,9% av Sveriges befolkning, han är snabbare än 99,9% av jordens befolkning. Då anser iallafall jag att han är snabb. Forlem 1 världsmästaren Kimi Raikönen är oxå en sopa för att han är bara 1 sec per SS km snabbare än Ken i vissa fall. Eller? Nä, inte riktigt va? Nuf said. _________________ Christian Lange 458 |
||||||||
hypad är inte samma sak som sopa, det hoppas jag du är medveten om när du skriver som du gör.
jag har aldrig skrivit att ken block är en sopa, eller att han inte är en riktigt duktig förare, det är han och det ser man väldigt tydligt bla i gymkhana-filmerna. däremot säger jag att han är hypad, dvs att folk höjer honom till skyarna, han är inte världens bästa rallyförare som man kan läsa på kommentarer från vissa på youtube och han är sannerligen inte en konkurrerande (dvs med toppen, så ingen ska få några möjligheter att feltolka) förare i wrc, detta baserar jag på att han totalt tagit 2 poäng i wrc under 4 säsonger, nu ställde han väl inte upp i alla rallyn men jag anser ändå att det säger en del. sen vet jag inte vad hans uppsåt med deltagandet i wrc har med hans prestationer att göra vet jag inte. ja han är jävligt duktig på att sladda runt, men det är det väldigt många förare i japan också, och han är minsann ingen dålig rallyförare, men att han skulle tillhöra top of the line förarna i världen stämmer inte riktigt. slutsatsen för mig blir, han är en riktigt duktig förare, inget snack, men han likväl är hypad. sen tycker jag inte den här frågan är något att haka upp sig på, alla har olika uppfattning, det får man ju helt enkelt räkna med ![]() _________________ MVH |
||||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3 2 besök senaste veckan (5587 totalt) |