Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 7832 besök totalt |
Jag tyckte BBC förra året var bra.
SKY har ju rätt ok uppsättning nu. ![]() Från förr var det ju när Eurosport sände F1. Var kult , mycket svammel blandat med riktig kunnskap ![]() Där var det verkligen blanda och ge men de fungerade! ![]() _________________ Jocke Hellqvist. |
||||
Se till att undik amerikanska SpeedTV. Där var kommentarerna mer i stil med att "Wow, se hur bromsskivorna glöder!" när de körde i Singapore.
Har gillat BBC's kommentatorer, men numera blir det oftast Heiko Waßer och Christian Danner på RTL. Bra kompetens och lättare att hitta en stabil livestream för RTL. _________________ /David Söderblom |
||||
Det gäller att komma från rätt land, jag drömmer mig tillbaks till 2006:
http://en.wikipedia.org/wiki/2006_Fo Calle skötte sig alldeles utmärkt, Jihde lite mer tveksam. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Re:
Om du tänkte på att Alx vann och Pastorn trea, så ja. Men det är mer än bara att vinna serier som gör att man kommer till F1. Pengar, kommersiellt intresse i och av hemlandet bland annat. Vi är bara 9 miljoner i detta landet och hur intressant är den marknaden i världen? ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
Re:
Precis så tänkte jag! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 7832 besök totalt |