Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 4 besök senaste veckan (20850 totalt) |
Re:
Med fartskillnaden på HRT och Lotus blir det direkt livsfarligt i 290km/h och blött. Alla andra gick om på yttern, det såg betydligt enklare ut.
Lewis hade kommenterat och sagt att detta var sista chansen att vinna ett lopp på mycket länge, det känns ju kul för Merca-stallet och höra ![]() |
||||||
Re:
Total pumpar väl in en del (olje)pengar i Lotusstallet? _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
Re:
Det är väl RG's första säsong i F1 ![]() Vettel hade det väl motigt, Button oxå (ja,ja min lightzeimers kan spela in men rätta mig gärna) ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
Han körde en halv säsong 2009, då var det också en del incidenter. Han är snabb, det kan man inte säga något annat om, men han är nog dyr. Tror att sponsorerna vill se lite framgång, trots att det finns pengar. |
||||||
Vettel gjorde en hel del idiotmanövrar tidigt i karriären och ibland var det nog ren tur att det inte kraschades mer.
Jag tycker dock han har mognat rejält på den fronten även om han ibland får sina hjärnsläpp. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Re:
GP2 Monaco 2009: http://www.youtube.com/watch?v=9lXtm _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||||
|
||||||
Re:
De flesta meterologi-siter jag hittar säger att det är soligt i Sao Paulo, med risk för eventuella skurar. Tror det blir ett torrt race. Formula1.com är ju en ren PR-maskin, och vill försöka få det till att racet skall verka så spännande som möjligt. |
||||||
Alonso nu 5'a och Vettel 6'a hur har det gått till, Vettel är fantastiskt bra uppkörare
![]() Regnet, dugget, verkar avta, hamilton får torrdäck nu Alonso mjuka torrisar _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
|
||||||
|
||||||
Äntligen är skiten över så man kan andas igen. Helt makalös körning av Vettel efter en stökig start och ett race som inte gjorde annat än talade emot honom. Mästarklass är bara förnamnet
![]() Webber måste väl ändå utses till racets pajas, sabbar starten som vanligt och stänger Vettel in i första kurvan så han tappar tre placeringar plus ett otal övriga incidenter ![]() _________________ Anders Igelström |
||||||
Re:
Nej, det är nästan tur. Det är för jobbigt. ![]() Jag har sett alla F1-lopp from -94 och jag har aldrig sett ett race som detta. --- Ang Grosjean, javisst finns det fler som när de varit nya i F1 gjort dumma saker men jag tycker ändå att han är i särklass. (Det är liksom lite skillnad på att tex bromsa på sig, peta någon av banan och att försöka köra om där det bara inte går. Särskilt när det är så uppenbart att det inte kommer gå att en person sittandes i en soffa på andra sidan jordklotet hinner säga: -"Nej, nej....nu smäller det!") ![]() _________________ Mvh/Micke Regnell ![]() |
||||||
Han är kanske inte skyldig till allt men nog händer det lite när han är i närheten....
http://vimeo.com/48988538 http://www.youtube.com/watch?v=JHRsM (Dom får fylla på lite, det hände ju en del igår och idag också) |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 4 besök senaste veckan (20850 totalt) |