| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mod: Prototype C till F1C
|
4 besök senaste veckan (9778 totalt) |
|
Ladda hem "airbase" till PTC!!!Roligare bana får man leta efter!!! 1.13.456 är mitt bästa varv och det efter ca:15 varv.Men den roligaste bana på länge,finns stora omkörningsmöjligheter.
|
||
|
Ingen som är sugen att köra LeMans online, är ju liksom läge för det.
Jag kan dock tänka mig andra banor också bara jag får rejsa lite.
/Andreas |
||
|
När du laddar hem en bana så hamnar den i den vanliga ptc circuit mappen. Du får gå in i banmappen och öppna tex "lemans.gdb". Det är Filter Properties som bestämmer vad banan ska fungera till. klistra in denna rad i filter properties för att få det att fungera.
Filter Properties = AND: 1985, 1990, 1991, 1992, 1993, Sport35L _________________ MVH Björn Klang Alfa Romeo GTV - 85 |
||
|
Det funkade bara på en bana när jag testade på flera banor så funkar det inte,En del kommer inte med i spelmenyn o vissa gör att när banan ska laddas så återgår det till skrivbordet
Blir der något Söndags race ?????? _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
Nu har Service pack 2 kommit och det innehåller några nya säsonger (och därmed nya bilar) och några nya banor såsom Daytona Rolex 24h-banan!
Länk: http://www.virtua-lm.com/ Dock verkar det som SCC är mer populär just nu.. |
||
Jag tycker denna mod är mycket bättre än SCC. Laddar ner SP 2 på en gång - Tack för tipset. _________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||
|
Detta gör den nya SP":
The long-awaited Service Pack 2 has been finally released by the Virtua_LM dev-team. SP2 is an amazing new addon for the Prototype-C mod (F1c) with a lot of new features: (from readme file) *- Three years (1991-1993) worth of Toyota Eagle MkIII racecars with both year & track specific variations. *- 1991-1993 Chevrolet Intrepid RM-1 teams of MTI Racing, Scandia Motorsports and Tom Milner Racing. *- The 1992 TWR Jaguar XJR-14GTP team of Davy Jones and Arie Luyendijk. *- Phoenix International Raceway infield track. *- Rolex24H infield track. *- Retextured Sebring International Raceway (original track by RSDG). *- Retextured Laguna Seca Raceway (original track by SBDT). *- Retextured Mid ohio Sports Car Course (original track by spider). *- Retextured Watkins Glen NT2003 conversion. *- Support files for three new seasons: IMSA92, SWC91, SWC92 *- New commentary and vehicle sounds. *- High resolution mirrors. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Har du provat här? http://www.virtua-lm.com/ Det funkade för mig nyss...
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Du får nog trycka på "edit", där du ändrar säsong o sånt.. Har ja för mig. Välj säsong sen e de bara o välja bil. om du inte klurat ut de
|
||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Nu har SP3 kommit. Jag har inte provat ännu, men det kommer.
Länk: http://forum.rscnet.org/showthread.p |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Mod: Prototype C till F1C
|
4 besök senaste veckan (9778 totalt) |