Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 7391 besök totalt |
Jag ära helt ny i detta, men ha under vintern byggt mig en liten bil som jag hade viljat svänga runt lite på banan.
Hur fungerar det? Förarmöte? Försäkring? Betalning? Krav på personlig utrustning? Krav på besiktning? (Sbp) Tacksam för svar _________________ Tobias Ohlsson |
||||
Jag vill anmäla mig! Jag vill köra långlopp och timeattack. Vart är anmälningslänken?
Försäkring blir via SMA: http://www.smalic.se/, bilen oförsäkrad (utgår jag ifrån eftersom Fredrik ordnar....) Fuchs, du är mycket välkommen att bidra ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Re:
stämmer allt .... jag kommer lägga upp allt imorgon tror jag....så återkommer med allt då.. |
||||
Re:
Fredrik fyller på med en infosida inom kort. _________________ ![]() |
||||
Re:
i korthet... inga problem.... om inte reggat och besiktat så gör vi en ordentligare racebesiktning på all säkerhet.... |
||||
Re:
Bra att veta!! ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Usch vad du krånglar till det ![]() _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Ja men va sjutton det finns ju inte en chans i världen att jag har monterat ihop bilen tills dess.
![]() Kan ni inte skjuta på det lite ![]() _________________ Anders F@lk 993 C2 944 KULRÄSERN 997.2 GT3 3.8 GT4 2016 Ex. 964RS HÄRLIGT RÖD Ex. BMW M3 e46 Ex. Be yourself, everyone else is allready taken |
||||
Re:
Hmm jag funderade att åker ihop med Robber - sedan tänkte jag att struntar i det - och nu funderar jag att åka dit igen - fast på lördagen ska jag även vara i Eskilstuna ![]() ska tänker lite på det... _________________ Philipp Klement |
||||
_________________ Thomas Runebrant Boxster S -01 GT edi Boxster S -04 Race ex Cupra R Ringen Toy II ex M3 E36 BTG 7:51 TF ex 996GT3 CS ex 993TT RS/CS ex 911 -78 3.8l ex |
||||
Är inte säker, men det krockar med STCC's test på Knutstorp om jag fått datumen rätt för mig. Om inte, tittar jag nog förbi Rejsaträffen
![]() _________________ MVH Fabian Hallbom Team Blyfot Racing #13 Bygger på: Toyota Starlet -83 Rejsar i: Opel Corsa GSi -91 4-timmars.se |
||||
Vad gäller för reglemente i 6-timmars? Vi kör normalt i Ercup men det hade varit kul att vara med Rejsa på Anderstorp.
|
||||
Re:
ercup bilarna funkar..... |
||||
Nu kan man anmäla sig i den här tråden https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php
Skriv gärna ett inlägg i den tråden ni som planerar att hänga på ![]() _________________ ![]() |
||||
|
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 7391 besök totalt |