Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 19695 besök totalt |
Re:
Han slog teammate:n vilket känns viktigt. _________________ Stefan Agartsson "Are You Driving with Your Eyes Open, or are You, Like, Using the Force?" |
||
Jag var på på plats i depån och kände på känslan av team och situationen. Mycket mer än vad som faktiskt hände i under racet.
Men lite såg jag! Om man tittar på och jämför med hans team mate. Så kvalade Alx in med sin tid vilket Tim inte gjorde utan fick ta till team point för att delta! Att sedan även lägga vikt vid att han var före Tim i mål, så tycker jag att det kan tilläggas att Tim endast stannade för bensin under gulflag, Alx tog en däckexplosion i kurva 1. Utan höger fram däck och stötdämpare (som däcket slog bort eller om det var mur känningen) så haltade Alx tillbaka och bytte däck, dock utan att det blev gul flag. (om jag nu mins rätt) Men var ändå före Tim i mål på en plats som låg i fas med målsättningen. Så nog kan man säga att Alex slog sin team mate!! Sedan för att stärka prestationen. Minst halva racet eller mer körde Alx tillsammans med sin team mate och drog verkligen sitt stå till stacken för teamet! De kom ifrån varandra vid depåstoppet och gulflaggen! Hade inte Alx kört på skräpet på banan och fått punktering. Så är det inte omöjligt att han gått i mål som P12-P15 vilket hade varit en stor sensation, med tanke på förutsättningarna! Men tillbaka till målsättningen. Målet var att visa upp sig och vara stabil! Deltagandet och resultatet ger Alx möjligheten att söka de licenser han behöver för att nå sitt mål!! Om det sedan är någon bild som bör visas, så är nog den här inte helt fel! ![]() PS: Bilden är tagen av okänd fotograf, när Alx passerar teamet just bredvid och just innan start ![]() Skälv så stod jag då på gräset bakom Alx och skrattade högt över hoppet. När jag sedan såg att någon tagit en blid av det så skattade jag lika mycket igen ![]() _________________ Bosse Isaksson ![]() |
||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 19695 besök totalt |