Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (18091 totalt) |
Re:
Nääh...! Jag tycker jag ligger på 6:an halva flygrakan numera, utan att det händer speciellt mycket. Det går fort till 200, men sedan börjar det bli lite tråkigt... ![]() Det ska bli slätt underrede också, förresten. Kan ju inverka en del på detta, kanske. ![]() _________________ David Olofson olofson.net Banredskap: Westfield V6 - 2014: Nya däck, ny motor, ny låda! Följebil: BMW 530i E61 M |
||||||
Re:
Jag "glömde" ju min LGF-skylt, funderade ett tag på att låna en från en av A-traktorerna på parkeringen ![]() Noterade 215 på mätaren strax innan 200 metersskylten, men då var det lite läskigt att bromsa... Med bättre mappning nästa år så ska det nog gå lite fortare, motorn är ganska tam över 5000 rpm nu. Händer inte så mycket innan dess heller om jag ska vara ärlig ![]() _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||||
http://www.youtube.com/watch?v=4yIKlo83yNE&feature=youtu.be
Film tagen med $5-kamera som dessutom var felriktad men en stilstudie på en Speedster under några varv i alla fall ![]() Kul att köra med en bil som gick jämt över varvet men stora skillnader i enskilda partier. Han hade helt annan traction ut ur långsamma kurvor än min grävling... _________________ Johan Svensson Volvo V60 laddhybrid till jobbet Mazda MX-5 NC till glasskiosken Locost på banan |
||||||
Re:
![]() ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Kul att få se bilen utifrån, även om bildkvaliten inte var den allra bästa ![]() Skulle haft lite mer effekt så att jag kunde nyttja fästet ut ur kurvorna lite mer bara... Den toppar bara 187 på långa rakan, trots alldeles slätt underede... Kan iof ha nåt att göra med att tygtaket står ut som en ballong så fort man får upp lite fart ![]() _________________ Thomas Mårtensson Opel Speedster -01 (Grön med silver ränder) |
||||||
Re:
Ja eller, kanske skulle skrivit hela säsongen ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
_________________ Henrik Åkeson http://www.facebook.com/AkesonRacing Sponsorer: Bjprace.com, Tibroreklamatelje.se, Cejn, T-parts.se, Schmidtracing.net |
||||||
Re:
Ha ha fan vad jämt det var imellan oss ![]() ![]() JÄVLA VOLVO ![]() ![]() _________________ ![]() --VVTS-- ![]() |
||||||
Re:
Kul!! Det är så man vill ha det på banan, inte hålla på å köra runt själv... ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 1 besök senaste veckan (18091 totalt) |