Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 17216 besök totalt |
Re:
Ah! Nä det är inte nytt. _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Ja det är nog lite bättre än min 335a i alla fall, den är ju ganska blygsam i effektuttaget, med samma typ av beräkning som du gör så landar jag på ca 4,4 mot dina 4,0. Dock kan ju nämnas att vi har fler 335or i klubben som laddar lite hårdare, finns ju med både 500+ hästar och quaife diff. ![]() På våran nivå så spelar det nog inte så stor roll dock, jag tror att jag skulle förbättra mina varvtider mycket mer genom att köra bättre än om jag laddade på med 100 hästar till... ![]() _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||||
Re:
Kul med de nya lite mer liberala TA-reglerna. Konkörning är ju tråkigt så bra om det minimeras ![]()
Intressant att anta sina tider på det viset. Är inte säker på att antagandet är helt korrekt ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||||||
Re:
Haha, det kanske är nästa utveckling av TA så man har någon chans! (Jag kan ha ganska häftig fantasi ibland) ![]() _________________ J o h a n M e i j e r BMW E90 M3 2010 Opel Speedster SC 2003 |
||||||||||
Re:
![]() _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||||||
Anmäld
![]() Mera OT....jag kommer upp i max 214km gpsfart på rakan...men då är inte långt ifrån parkering i lecan ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||||||
Re:
Jag kom upp som mest i 150 mätarfart på Mantorps långraka igår. I Twingon ![]() ![]() ![]() CSL'en dyker självklart upp på BMW-träffen ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
[quote="Magnus Thomé"]
Härligt Mange...bäst att lämna Twingon hemma så vi inte misstar den som en apexkona ![]() Ska bli kul att se CSLen in action igen...ja å dej åxå ![]() ![]() _________________ /// Daniel Solaric /// BMW Time Attack ![]() Vardag: BMW 335d -16 Race: BMW 328 ESS Komp. -98 Pensionförsäkring: BMW M3 3.2 -96 |
||||||||||
Re:
Låter rimligt. Mätarfart är alltid fel. _________________ Anders Eriksson BMW X4 M40d BMW 130i loaded BMW M4 GTS |
||||||||||
|
||||||||||
Re:
Lite för smala gatdäck vore ju bäst ur tävlingssynpunkt för oss andra ![]() Fast nya kumhos är ju alltid roligare ![]() |
||||||||||
Re:
Välj vad du vill bara det går riktigt långsamt ![]() _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
Det värsta som finns är ju att bli stående med utslitna däck och inte få köra. Det var på väg att hända mig på Gelleråsen förra året men lyckligtvis så hade kompisen en laddning slitna framdäck över som jag fick köra slut på ![]() Självklart är det bäst att komma på nya däck men om budgeten är tight så kanske du får göra en bedömning om dina MPSC håller dagen ut eller ej. Ett alternativ kan ju vara att lasta bilen full med däck och vid behov byta mellan dina slitna R-däck och smala gatdäck under dagen. _________________ David Johansson BMW 335i E92 (Alpinweiss) BMW CS Motorsport |
||||||||||
Anmälda i detta ögomblick:
http://bmwsc.com/website1/1.0.1.0/42 _________________ BMW MC-klubben |
||||||||||
Re:
Jag har osså betalt ![]() _________________ ![]() |
||||||||||
Re:
Köp r-däck! Det svider för mycket att bli frånåkt av dig på gatdäck ![]() BTW. brukar inte vara stor skillnad på toyo och cup-däck nu för tiden. Kumho brukar annars gå att få tag i för rimlig peng... _________________ Erik Fornå BMW M3 E46 2003 (SÅLD) |
||||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 17216 besök totalt |