Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (26588 totalt) |
Re:
Jaså du la märke till han ![]() Till den lönen är det svårt att hinna någon bättre, att han dessutom är duktig gör ju inte saken sämre ![]() _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Tack! Verkar vara typ allt som skilljer! Jag blandade ihop N52 och N54... _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Hehe ne då han e värd varenda krona så länge han bara ![]() ![]() ![]() Tur att han e trevlig också ![]() ![]() ![]() Hoppas få se dig mer i cupen! Gärna med lite mer effekt också ![]() |
||||||||
Re:
Haha Ja jag såg när han körde av ![]() Har du gjort nått åt din räser under vintern? _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Haha ja det var lite tragikomiskt... "nu släppte bakvagnen lite.... MEN VA FAN göra han lånt ute i gräset?!?!?" Mange ska köra framhjulsdrivet ![]() Blev så less på allt mekande förra vintern och så blev det så lite körning i sommar så jag drömmer om en riktigt racerbil istället ![]() Men jag har kört in den i garaget och... hmmm... jo jag har... nej fan jag har inte ens tagit av rdäcken ![]() ![]() |
||||||||
Re:
Ibland kan det ju vara lite jobbigt att hitta motivation men så inser man alltid varje vår att..-varför gjorde jag inte mer i vintras ![]() _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Menar du Janne? Han kan säkert lösa mina drivline "bekymmer" men det kostar ju en slant ![]() _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Jag köpte en sån från BMW motorsport och dom tog väl närmare 500:- för den, levererades i en ommärkt Kamei kartong. Hade man köpt en Kamei direkt kostade den ca 150:-. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||
Re:
Aha ok, det är ju inte helt ok men nått ska väl Motorsport avdelningen leva på ![]() Kommer du ihåg Kamei numret? _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Ska kolla om det är kvar på min Orginalboll om ni inte hittat.. _________________ Jocke Hellqvist. |
||||||||
Den har dessvärre utgått hos dom nu tror jag, kollade igen för nått år sen och då hittade jag den inte.
_________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||
Re:
Hos Kamei eller BMW? _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Hos Kamei har den utgått. Men verkar finnas hos en del VW shoppar om man googlar lite. _________________ / Niklas Sandström BMW CS/SC Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit it with the back |
||||||||
Re:
Ok, tack för infon ![]() _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Re:
Jaså lossnade hela brevlådan från pinnen när fakturan från BMW Motorsport damp ner? ![]() _________________ Jocke Frid Porsche 996 Cab -99 Peugeot 205 Gti -88 Austin Mini 1000 -72 Caterham 7 -86 Austin Cooper S 1964 FIA Historic |
||||||||
Men titta!
Jag som skulle ringa och stämma av läget hur det gått för dig med racern :-) Fick istället en hel byggtråd serverad. Men du var lite snål med infon tycker jag du glömde tala om alla triljarders timmar du lagt på att rensa kitt och att snygga till allt innan lackeringen ;-) ![]() _________________ Togge Stensson |
||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 >> 1 besök senaste veckan (26588 totalt) |