Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 99 besök senaste veckan (126927 totalt) |
|
||||||||||||||
Besiktning i februari måste vara något form av rekord
![]() Dom var inte helt överlycklig över Motorluckan utan vinge och gula lysen, men den slank igenom! ![]() |
||||||||||||||
Test and tune Lunda
Skön bild från teamets test dag på Lunda:-) Lider fortfarande av dåligt fäste i bak,men det går inte så fort på konbana så det kanske blir bättre på en riktigt bana... ![]() |
||||||||||||||
_________________ Henrik Ryberg BMW Z4 med S55B30 DCT Sponsrad av: www.motorsportshop.nu www.maxxecu.se 021 Motor @Oggeracing |
||||||||||||||
Snygg bild
![]() Följer er blogg också med stort intresse! Kul att det trillar in lite uppdateringar i mailen med jämna mellanrum. ![]() |
||||||||||||||
Re:
Ja det är det som är så konstigt... Har bevisligen bra tryck på bakvagnen ändå så släpper det, kanske är lite sprutt i motorn ![]() |
||||||||||||||
Re: Test and tune Lunda
Ohh, grymt bild ![]() Det hjullyftet platsar ju riktigt bra i denna tråd: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Mattias Claus - Autorismo |
||||||||||||||
Till salu!
Jag har beslutat att sälja min drömbil som jag ägt sen 2010! Den är en av mycket få Svensksålda och har aldrig varit krockad! Bilen är Guard red och har gått ca 7300 mil. Den har haft totalt 4 ägare och har fullstämplad service bok! Bilen är i ett mycket gott skick och väl omhändertagen och går helt perfekt. Följande är avsteg från original specifikationerna: KW Club Sport byggt av Manthey Racing unikt för denna bil (original dämpare medföljer) CUP växelspaksställ och vajrar. 997 GT2 RS svänghjul och tryckplatta med 900NM lamell. RS remskiva. Ferrita avgas med race katalysatorer. Bakre kofångare med centrala utblås. 997 GT2 RS intercoolers. EVOMS alu dumpventiler. Protomotiv (SMR) programvara. 5 bars bränsleregulator. 1 bars WG. RSS toestag bak. (100-200 6,0 sek) PCCB skivor finns nästan nya variant 2 i kartong, det sitter PFC skivor fram och CUP bak på bilen nu. Det sitter full CS bur i den med främre delen monterad. CS stolar i skinn, mocka ratt och växelspak. Det sitter DYMAG Kolfiberhjul på bilen. Den är fri från skador i inredningen, utvändigt är den rak och hel men den är inte ny så det kan finnas någon prick om man letar... (front och bakkofångare lackades i vintras för att få bort stenskott) Växelådan är precis iordninggjord med nya lager, ny synkring på 2ans växel och nytt 3ans drev. Pris: 635 000 SEK Mobil: 0709-100226 Mail: p.barth66@gmail.com /Patrik ![]() ![]() ![]() |
||||||||||||||
Re:
Tack! Det här igentligen en "keeper"... Men tyvärr behövs pengarna till nästa projekt ![]() vad det är får jag återkomma till snart ![]() |
||||||||||||||
Re:
Bra... det är väl dags att sluta upp med tramset med bilbesiktning osv och köra riktig racebil nu eller?? ![]() ![]() _________________ Revline 968 GT1 Gustaf Burström. |
||||||||||||||
Re:
Ja det är planen ![]() Sugen på att testa sliks så man slipper tjafset med vilka däck som ok och inte med r däck... |
||||||||||||||
Re:
Din nya bil står och väntar på dig i halmstad ![]() _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||||||||||||
Re:
Hej Jonas bra fight igår hörde jag ![]() Jag har sett den, annons utan pris är helt värdelöst tycker jag sparsamt med info om den med. Men det lutar åt något liknande ![]() Den här skulle sitta fint! http://racecarsdirect.com/listing/53 |
||||||||||||||
Re:
Ja det va skit kul igår ![]() känner att jag får göra något drastisk med min bil för att hänga med nästa år :P _________________ ERCUP segrare 2008 Porsche sports cup 8C segrare 2010 Nordictimeattack SM segrare 2014 |
||||||||||||||
Re:
Kom på nått eget ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||||||||||
Re:
Varför då det verkar ju fungera bra med rsr och dubbla turbo ![]() |
||||||||||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 20, 21, 22 99 besök senaste veckan (126927 totalt) |