Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28 >> 74 besök senaste veckan (115298 totalt) |
Honda-klubben Mantorp var det ju.
![]() Ska du ut och tjuvträna eller?? Ha det bra och kör försiktigt. ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Det blir Mantorp också! Gäller ju att köra så mycket som det går nu vettu! ![]() _________________ Erik Adolfsson Renault Megane RS Cup 2011 Ljungbyhed 1.04.9 (Megane RS Cup) Mantorp: 1.35.9 (Mazda Rx8) Falkenberg: 54.6 (Mazda Rx8) |
||||
Jag skall ut den 11/4 och 12/4 blir det visst.
![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Kommer och kör med R3:an på Mantorp. Ska bli s..tkul att jämföra denna mot den "gammla".
![]() Så passa dig du för R3:an är en helt annan bil än Rx8:an och 350Z:an också. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Det där är en synvilla , så om jag ser den går jag till min ögonläkare så får han fixa till starren jag fått. Gissar att det blir svart llapp över ögonen så jag slipper se i syne. ![]() ![]() Grattis till förvärvet. När tror du att du är klar med inbyggnaden av wankelmotorn du fick över från Rx8:an som får Bimer-motor. ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Ska bli jättekul att se din "nya". Jag är säker på att du får mycket skoj med den.
Lycka till!!!! Vi ses!!!!!!!!! _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Så där ja, då var säsongen igång igen.
Var på Kullen och Åsen med racekaren och körde utan en enda svartflaggning. På Åsen var det specialmätning av ljud och fick godkännda 93 db så "Mantorp" passa Er. Passade på att få vagnboken uppad så förutsättningar finns. Ska byta coilovers och bössningar med tillh. hjulinställning sen får det räcka. R3:an har också fått motion efter att 1200 mil passerats så den har varit på Åsen och Mantorp och härjat. Kul dag på Mantorp med 2 R3:or på banan som jagade varandra. Det blev oavgjort!! ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Grattis till framstegen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Flyttar in den 2 juni annars skulle komma och slå dig. Det gäller att sticka fram hakan när man är tillräckligt långt borta.
![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Jaha ja å det blev ju nästan det ![]() _________________ Matz Olli 0702-263604 Fluffen en gammal grön compact |
||||
Re:
Ja nästan ![]() ![]() _________________ I.n.g.3.m.a.r O.1.s.s.o.n ![]() |
||||
Det blir Gröndal imorgon med R3:an och i hur man övertygar sig själv att det går att köra dubbelt så fort
på Söndag. ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Lennart Pettersson "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi |
||||
Re:
Så illa? Då får man väl komma förbi och kolla, så du får koll! Eller är det bara drifting? Nu förtiden ![]() "Utan spaning ingen aning" brukar det heta ![]() (Var och drack kaffe i Bjurholm, 70+mil, igår kväll och fick lite skvaller under (ny-) fikat ![]() _________________ Rikard Niva |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28 >> 74 besök senaste veckan (115298 totalt) |