Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 25, 26, 27 >> 66430 besök totalt |
Höll på att glömma mitt eget program... Och kom in i Fifth Gear. Tänk om vi hade möjlighet att slippa inköp! Nej, Cayman var först. Och jag kan verkligen rekommendera och uppmana till ett besök på Porschemuseet, just att nästan alla bilarna är körbara och att de bär spår av aktiv historia - det gör upplevelsen. Historia förresten, det syns inte mycket av den gamla Solitude Ring-banan i närheten av Zuffenhausen (Stuttgart), men på nätet finns det bilder som visar dagens vägar kontra dåtidens bansträckning. Har tyvärr inte länkarna själv, fick materialet från Porsches pressavdelning, men det går säkert att hitta.
_________________ Peter Sundfeldt |
||||
Re:
Jag har kört gamla Solitude hundratals varv (I GPL på datorn ![]() ![]() PS: Det gjordes en serie foton-på-som-det-ser-ut-nu vs screenshots från GPL på Solitude för länge sen. _________________ ![]() |
||||
Re:
Jag vet. Hon har ringt mig ett par gånger och kollat av en del grejor, men nu gjorde hon det inte. Fast Cossie vs Cossy, jo, absolut. Problemet är att de får inget manus, de gör översättningen från inslaget, lyssnar alltså. Men visst, vi reagerar och våra tittare också. Ska ta upp det här vid utvärderingen. _________________ Peter Sundfeldt |
||||
|
||||
Jag kör utan textning, går att ställa in på dom flesta tv/mottagare på denna sidan 90 talet.
Vicki pratar ju så även vi utlänningar begriper. Och då skymmer inte texten alla tjusiga bilar. Tyckte det var en mycket bra episod (som vanligt). Vill ni ha lite perspektiv hur tråkigt man kan göra ett bilprogram så kolla i teknikens värld på 8:an någon ggn :-) /benny _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil! |
||||
Re:
Skojar du? Texten ligger väl i signalen och inte nåt som genereras i TVn. ![]() _________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||
nje, tror inte det. skickas väl i frekvensutrymmet som text -tv använder.
Däremot skall jag inte ta gift på det inte dyker upp "inbränt" under fifth gear inslaget. men då får man väl ta till silvertejp ;-) _________________ "It's basic rocketscience" BMW 330ci, BMW 325i,Toyota Celica GT4, Maranello RotaxMax,Kawasaki ZX6R, Yamaha XT660, KTM 250 SFx, Volvo FL614 Brandbil! |
||||
Re:
Haha precis! Dom kan verkligen få den mest inbitne att börja få avsmak utav bilprogram. Skickligt TV!(teknikens värld) ![]() _________________ Michael Wyckman Toyota Celica GT4 CS |
||||
http://www.youtube.com/watch?v=1YwxR
Återbesök i Halland ![]() Vem kör Loaded i kvällens program ![]() |
||||
#¤*"@% MISÄÄÄÄÄÄÄR!!! Förlängningskabeln till antennen gick av i sitt fäste vid vanliga tvn mitt i sändning!! Snabbt som attan leta fram en kort stump o skarva me o nu e ja me på banan igen! Från ingen signal till leta fram sladd o skarva på 6 minuter!!
![]() ![]() _________________ Christian Larsson |
||||
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 25, 26, 27 >> 66430 besök totalt |