Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 12 besök idag (94480 totalt) |
Tanken är att det ska bli traditionsenligt, dvs linoljefärg. Hade ursprungligen ambitionen att jag skulle strykt panelen innan den åkte upp på väggen, men fick släppa den ambitionen till förmån för att mer pragmatiskt få skiten gjort... men tids nog ska det penslas. _________________ Ragnar Burenius ![]() |
||
Schnyggt!
Min egna lada ligger i andra änden av skick och ordning. Håller på och tar ut 50 år gammal halm och frigolit för att göra bedömning inför kommande golvläggning mm. Gamla kostallet skall saneras från en tidigare hönsgård och så småningom bli garageplats. ![]() _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||
Bara taket är helt och alla stolpar är kvar på grundstenar så står det ett sekel till.
![]() |
||
Vilket jobb, Ragnar!
![]() Älskar varje inlägg och önskade att jag hade en fjärdedel av ditt ork och driv. *tittar besviket ut genom fönstret*
"Skrocka förnöjt" - precis så är det! ![]() _________________ Dan Mattsson 991.GT3 |
||
Ursäkta OT. Jo, det är tätt uppåt och åt sidorna (plåtväggar numera) så det finns god potential "bara" man får rensat lite och fixat nytt golv där halmen legat. _________________ Gustav Holmdahl, en tom själ utan räserbil Alfa Romeo 75 3,0 V6 CAR Challenge *Såld* BMW E30 328 långlopps bil *Såld* VW Lupo 3L Antiräsern, work in progress |
||
![]() |
Andra projekttrådar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 26, 27, 28 12 besök idag (94480 totalt) |