Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32 >> 5 besök senaste veckan (191025 totalt) |
_________________ Simon Lagnelöv www.FartFabriken.se ![]() Cadillac CTS-V 2009 Mitsubishi Pajero MK1 1989 Saab V4 T16 1974 |
||||
Re:
_________________ /Torkel Kristensson Westfield Aerorace R1 - Modsport 2 "Best bad idea ever!" GMAB Ordsmedjan |
||||
|
||||
Har följt tråden från start och är mäkta imponerad av bygget. Trist det som hänt och jag hoppas att inblandade är skadefria. Aldrig kul när bilar går sönder men det är "bara" bilar, förare och passagerare är svårare att bygga upp på nytt.
Trots tankarna ovan så lider jag hårt med er över förlusten av en välbyggd bil som aldrig fick mäta sig mot sina gelikar! _________________ Fredrik Hård Clio Sport 172-02 |
||||
Vi har plockat isär bilen i delar nu, och vid första blick så ser det ut som att ganska mycket verkar ha klarat sig.
En ny bil som man rensar ut lite fort, bygger ny bur i, stötdämpare fram och lite småpill här och var så borde vi nästan vara på backen. Blir nog inget till denna säsong dock, känner personligen att varken ork, motivation eller pengar skulle räcka till för att få klart det i tid. _________________ Peter Wedlund |
||||
Var det inget tjafs att få bilen från platsen, eftersom det blev en Polissak ?
Var det något som gick sönder...eller var det en vanlig avåkning ? Man få ju en tankeställare. Vi testar ju en hel del på landsvägen, vi också...... ![]() _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Buren borde väl klarat sej så den går att flytta över till ny kaross, lättare att kapa taket på ny kaross å lyfta i den än att bygga ny på plats.
Det värsta måste vara plasten som det inte går att skaka fram i en handvändning. Läge för en insamling tycker jag för att styra upp ny kaross efter denna otursvända. _________________ M @ g n u s k @ l i n Golf sportscombi Vw Arteon sb RS4 4.2 raggarbil...såld |
||||
Gott att höra. Skaffa fram ny kaross, kapa tak, i med bur skruva skruva skruva, å så låtsas ni som inget hänt. Ni får väl se det som att ni empiriskt testade buren och den verkar ju fungera helt förträffligt utifrån bilderna att döma.
![]() Men jag fattar att det känns motigt. _________________ Magnus Arnoldsson |
||||
_________________ Truls Herland |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32 >> 5 besök senaste veckan (191025 totalt) |