| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2004-09-05 Attitude på Sviesta
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 3 besök senaste veckan (13419 totalt) |
|
oj, vad ni skriver... Har varit iväg på jobb i Lund ett par dar, så jag har inte kunnat kolla forumen.
Men det är kul att läsa all positiv kritik, känns bra! Hoppas alla stackars flaggvakter inte led för mycket av att kränga omkring i en sketful beige Opel med saftblandare på taket... _________________ Anders Karlsson Opel Commodore GS/E -77 |
||||
dessutom med en "okänd" förare bakom ratten, vem var han egentligen?
_________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||
|
Jag har laddat upp några enstaka bilder här:
http://www.dauner.se/images/attitude_sviesta_04-09-05/ om det är någon som förnekar att han/hon var där och vill att jag ska sudda regnummer så säg till. _________________ Anders Dauner |
||||
Av mig får den utmärkelsen "Årets Saftey Car".
_________________ Anders Dauner |
||||
Son jagar för att smiska Far..borde det inte vara tvärtom
_________________ Anders Larsson Porsche 997 GT3 Club Sport
|
||||
Det är lugnt! Jag gick tillbaka från flaggposteringen av helt andra orsaker...
/Mangan, som flaggade (inte) i postering nr 2 (efter start/mål-rakan iaf! )
_________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Men det ljudet kunde ju göra vem som helst hur glad som helst.....
_________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Tack! Tänk om alla vore så förstående som ni goa gubbar är, Mina grannar brukar nämligen säga "Du får inte använde bilen efter klockar 22 på kvällen!"
_________________ Martin Gustavsson Gzon Tuning AB |
||||
|
Här kommer mina ganska få och lite undermåliga bilder. Jag har försökt göra det bästa av det lilla jag hade fotat.
Bilderna är dessutom ganska hårt komprimerade så det får ni ha överseende med. och som vanligt finns samtliga bilder i 3264*2448 upplösning om någon vill ha det. PM om det.
och så slutligen..
_________________ /Anton Lillsund |
||||
|
skit skit skit och åter skit osv att man var tvungen att åka på ett skittråkigt dop (men gott fika efteråt) för JAG VILLE OCKSÅ!!!!
(tur att man fick syndernas förslåtelse iallafall, nåt ska man väl ha kyrkan till )
ära vare gud i höjden, jag var aldrig med på (sy)slöjden ... _________________ Mvh Jonas 'Folxam' Eklund - Husqvarna 701 Enduro |
||||
Ja jag var faktiskt väldigt trött hela dan. Fast jag kan inte minnas att jag somnade Men jag kanske sov då, så det är därför jag inte minns det.
Anton---->
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Så du menar att jag inte ska rota fram Haddock-bilden från Attitude-forumet?
Anton << Min 924a har ju uppenbarligen fastnat på bild lite här och där, så matta röda bilar verkar ju trivas framför kameran?
/Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
På sjörövarbilden ser jag ju i alla fall något sånär normal ut.
Nåväl, idolbilder på mig är kanske inte vad detta forumet handlar om. Eller ska man starta ett daniel.nu?
_________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
Nä, du ska köpa en svängig bil så vi kan fota dig i bilen på banan framöver!
Kanske en risig 924a?
/Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||
Ja verkligen. Är Ferdinand till salu?
(vinterbil ju!) _________________ Wer später bremst, fährt länger schnell... |
||||
![]() |
Eftersnack
2004-09-05 Attitude på Sviesta
|
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 3 besök senaste veckan (13419 totalt) |