Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 8797 besök totalt |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
Nu har det dykt upp en massa ansikten..trevligt!
Själv ser man nog ut som bilden visar..det blev inte bättre.. ..den har ju några år på nacken. Men man är ju fortfarande ung & va.... ![]() _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
Nu har japanen försvunnit och mitt sommar leende kommit fram!! *min födelsedag ju* Fast utan Japaner kan man ju inte va, så den finns med på bil bilden nedan.. ![]() ![]() |
Det var nån som tyckte att jag var väldigt olikt min tidigare avatar
![]() ![]() -----> ![]() Var lite tveksam till att sätta in den nya. Det kändes lite övermaga att ha en "räserförarbild" efter en genomförd tävling, men det är den enda digitala bilden jag ha som ser någorlunda vettig ut, beaktat grundmaterialet. ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
|
Nej inte alls för tillfället, jag och min bil är inte alls särskilt lika till utseendet...
![]() får jag tag i nån bra bild kanske jag byter |
Min avatar har ju redan dryftats för lääängesedan av Herrar Bisting och Skoghag.
![]() Men jag ser väl ungefär sådär ut...minus hårtofsen... ![]() Kanske skulle fixa en ny. Borde gå att hitta ngn mer raceaktig bild... |
_________________ /Anton Lillsund |
Med tanke på morgondagens aktiviteter är ordningen numera återställd. Fast någon svetshjälm blir det nog inte på skallen... _________________ /Kristian Elisson |
Nu gjorde jag vad jag ville med dem ![]() ![]() Eller: ![]() Gimp är kul! (och med tiden kanske jag lär mig den). ![]() _________________ Jörgen Eriksson |
![]() ![]() ![]() Fast han hade redan hittat ett användningsområde för en av bilderna.. ![]() ![]() ![]() _________________ /Anton Lillsund |
Kanon!
![]() Men varför har du lyckats vända på den ena??? Antagligen ngn fototeknisk finess jag inte begriper. ![]() ![]() ![]() EDIT: Jag får inte till det med storleken på filen. Saknar vettigt bilprog på denna burken. ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 8797 besök totalt |