| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
|
7913 besök totalt |
Det har tagit mej 5-10 minuter att kunna joina de senaste gångerna.
om vi ska sluta träning/kval 18:50 tycker jag att vi börjar tidigare. Men det är ju lite svårt att få ut till alla som ska vara med och köra antar jag... _________________ /Ove Mörk |
||
|
|
||
Phuuu ... min uppkoppling gick ner vid 22-tiden igårkväll samtidigt som hårddisken verkade ge upp. Efter avstängning och lite ryckande i kablar så funkar hårddisken som den skall och nu kom Telia igång ...
Hmm ... det här betyder ju att jag kan vara med i båda!! ... Tackar så mycket Niklas!! Hoppas du får ihop ratten så du oxå kan vara med!!...
|
||
|
Kanon Niklas!!!Tackar för snabbt svar.Kul Cawwa och hoppas att ni får till det Niklas och Rogge!!!Ska ringa Kavic och säga till honom för han svarar ej på mail.
|
||
|
|
||
Snart 18.30 .. ??? ....
|
||
|
|
||
|
Förresten .... skall vi satsa på att koppla upp oss med 56k, alla utom hosten. Jag tycker det blev bättre när Kavic hostade.
|
||
|
Nu är den uppe!
Samma lösen som förut!!! 213.114.64.50 Strulade som f-n för mig...tyvärr har jag inte fått ihop ratten än men....kör ni! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Hm jag har seriösa problem dyker upp you have been removed from the game vad är det för nånting som är felinställt skulle vilja få det att funka liksom
edit: hm det där racet funka ju inget vidare såg inga tider eller avstånd tilll motståndarna och fick blåflagg så fort nån låg nära bakom. När racet var över stog alla som dnf på min skärm för utom nån som brutit med suspension. Min racetid blev hur som helst 29 min 57 sec och 480 hundradelar. Dock hade man svårt att koncentrerar sig när det inte funka som det skulle så det blev ju en massa onödiga avåkningar. Men men bara hoppas det funkar bättre en annan gång _________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Sebring
Av någon konstig anledning så har skador på varit inställt i mitt spel, så min bil blev helt okörbar när jag var i ett staket. Gick inte styra den mera fyyyy
När man äntigen hade fått till det bra. >
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||
|
Grattis Cawwa!
Jag hade det struligt idag. Först kom jag inte ut på nätet. Sen hade jag problem att joina. Kom i alla fall in precis innan racet. Kände mej lite ringrostig i början och snurrade minst en gång. Körde på en stillastående Kavic och väntade tills han kom iväg. Sen flöt det på någorlunda hyfsat (nån snurr till blev det förstås... ).
Gjorde sent depåstopp (12:e varvet) kom ut nån sekunder efter Kavic och en annan Lola (Hoopoo?) när jag kom in på andra sektorn laggade det så in i h-lvete en liten stund (antagligen pysslade väl min burk med nåt annat
Sen snurrade den andra Lolan och jag jagade faktiskt ikapp Kavic som släppte förbi mej precis före mål... Varför gjorde du det Kavic? Du hade ju inte gjort nåt ojuste.
Nåja, händelserikt lopp blev det i alla fall. Även om jag hade hoppats köra lite bättre. Tyckte bilen inte gick riktigt lika bra som offline ett tag i början, men det var väl "skit bakom ratten"
_________________ /Ove Mörk |
||
|
och jag blev inkallad i depå av min teammanager. Feg som jag är och utan att fatta hur jag kan kolla vad det är för problem så åkte jag in... Jag var ju rädd att få helstopp ute på banan. Väl inne så var jag inne i fel team och ville bli servad. Där försvann min tredjeplats i ett nafs. Så bra har jag aldrig legat till tidigare! (Fast det var ju tack vare lite sammanstötningar för er andra)
_________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Race 7 XLMS (675) @ Sebring - 9 jan ***
|
7913 besök totalt |