| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR @ Anderstorp, söndag 20 febr ***
|
1 besök senaste veckan (6838 totalt) |
|
Nu är rejset över...vi går över till Biggies server...
Vilket rejs...vissa kom inte in, strulig start etc etc... Som det är nu kommer jag inte att hosta någon säsong 6 av ligan, tyvärr! Det strular alldeles förmycket!!! Det måste komma en patch nu!!! Det ro9liga var att HOOPoo och Schumi hade Telia och var kvar på servern!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
|
GTR
He he he -Jag har ju inte fått GTR spelet ännu o det verkar vara lika bra det ser det ut som. Har förstått att det är stora problem med det online här. Men men Niklas jag hoppas ju att ni ska få ordning på det till slut.
Mvh// Stig _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
|
Man kan ju skratta sig lycklig! För mig funkar GTR skitbra!!! Men sedan kör jag ju som en kratta så jag kommer aldrig imål av den anledningen. Jag förstår inte varför spelet ballar ur för en del, har de installerat en massa banor och bilar o grejor? Kanske kan vara det? Jag har bara kört in Nordslingan och uppdaterat alla patchar och som sagt, mitt spel funkar klockrent!
_________________ Henrik Rosén |
|
Kavic:du är inte för brutal när du växlar ner,dvs att du övervarvar motorn???Annars har inte jag en aning???I morrn bitti drar vi ner till Göteborg på stensättarkurs så jag kommer ej att vara online förräns på fredag kväll igen
men det är smällar man får ta Vi ska bo på ett hotell som är en båt i Sveriges skönaste stad(förutom Örebro)
|
|
|
![]() |
Racingsimulatorer
Spontanrace GTR @ Anderstorp, söndag 20 febr ***
|
1 besök senaste veckan (6838 totalt) |