Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14958 besök totalt |
Har anmält mig till att köra på Anderstorp nästa vecka men det skiter sig nog pga ev en icke namngiven firma som säljer Compomotive fälgar...
Jag blev lovad fälgarna förrförra veckan, sedan denna veckan och när jag ringde idag och undrade om de skickat mina fälgar med kamel så säger dom att dom inte själva fått dom än så jag får inte dem förrän nästa vecka ![]() ![]() Jaja, hoppas min fördelare kommer tillbaka från Ronwill snart iaf så jag kan tröstköra lite med lånehjul på... _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
Jojo Finns en anledning till att jag köpte hjul av roadster,se. när även dessa blev sena FLYGFRAKTADE roadster dem till mig så att vi kunde köra på Kinnekulle. vågar inte ens tänka på vilket minus fet måste blivit för honom. d _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||||
Bilen har ju varit i körbart skick ganska länge men har glömt lägga upp bilder på hur det ser ut i nuläget.
Har satt i en ny tillettstol och 6-punktsbälte till denna säsongen. ![]() ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
Re:
Tackar! ![]() Såg att du har en länk med bilder på din bil i signaturen. Släng upp en tråd här på Rejsa också med lite info och bilder! Mer Sevens åt folket! ![]() _________________ Lotus 2-Eleven Honda K20 replika projekt Westfield Seven Roadsport A |
||||
Hej Patrik
Ser att du valt helt rätt färgställning på din bil Hur är din motor bestyckad?, hkr? moment? / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
Hej Patrick
Hur är läget? Snygga fälgar! Hur går bilen? På min är det snart dags för mappning. Ska bli kul att köra x-flow med sprut. Kommer du till Emmaboda 21/7 eller skak vi ta lite sommarcruising på semestern? Jag tänker åka till Nostalgia i Ronneby, kanske vi ses där. MVH Berne _________________ Berne Fransson Esther Se7en -06 Lotus Europa S2 -70 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=32034 |
||||
_________________ Jonas Zetterman Västerås Sonens Race Insta https://www.instagram.com/philiptangerstad63/ |
||||
Re:
Rätt val ![]() ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14958 besök totalt |