Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 24528 besök totalt |
Re: Bromsslangar
Nää.. bara extra bling.. ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
Re:
Va i hundan, sälja den fina kärran! -Kostar det nya motorbygget så mycket $$$ ? ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
![]() ![]() Det kanske är någon DYR "specialare" på gång ![]() att omyndig förklara honom ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Jahop.. då var den såld... till en lycklig ägare här på forumet... hoppas bara han får lika många roliga timmar som en annan fått i den.
Undrar hur långe man kommer fundera på om det verkligen var rätt att sälja ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||||
Re:
![]() ![]() konkurenter > ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
Re:
Ja, då är det ju välkommet med lite $$ från bilförsäljningen... -Lycka till att hänga med trimmningshysterin, själv har jag redan gett upp (så det kan inte vara undertecknad du syftade på väl) ![]() Vi har ju Hrr J + ett par andra exempel som är betydligt värre... ![]() _________________ Patrik Skoog |
||||||
Re:
Möjligen om man har en kvar i garaget efter försäljningen... ![]() (Fråga mig - jag vet!) Men lycka till med racingsäsongen! _________________ ///Martin Gistell Z3 2.8 Coupé -00 - Roadsport B 2012 / 2013 / 2014 / 2016 / 2019 M3E30 -90 - tredje i ordningen! Passat GTS R-line -18 - personfraktare |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 24528 besök totalt |