Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (8725 totalt) |
Kan bli mycket spännande om himlen öppnar sig, bruka rju vara monsun stuk om det regnar i Malaysia..
![]() |
||||
Go button, go button..
![]() tänk va gott om de kunde bli en 1a plats.. ![]() ![]() iof har väll Honda fortfarande rekordet för mest vunna lopp av alla motortillverkare ?? eller har Ferarri hunnit ifatt ?? _________________ MackeMaehlum |
||||
kan väl inte vara riktigt..... för det måste väl vara Ford med deras totala dominans med gamla cosworth V8an som typ vann alla lopp under 20 år..... |
||||
det är många bilar vars design är usel på tv i år ........ plottriga och fula....... renåtterna är nästan bäst i klassen på det med.....
|
||||
ja nu tycker jag med att det börjar bli mycket reklam....... fast det verkar ju inte hända speciellt mycket ute på banan .... så då kan man väl titta på lite damer med fruktkött
![]() ![]() |
||||
vore ju bra om varvade förare flyttade sig..
![]() skall se om jag kan hitta infon om rakordet.. de vann ju istort sett allt under 80-talet me Aerton Senna å Nigel manson.. 11 mästerskapstittlar har jag för mig att de e iaf.... _________________ MackeMaehlum |
||||
Det var ju "lite" mer reklamstopp i Malaysia än i första racet. Försökte TV3/ZTV invagga oss i tron att det skulle vara lite reklam i första racet?
och varför kan de inte visa racet i en liten bild i hörnet under tiden det är reklam? _________________ John Sjöstrand |
||||
Gamla Cosworthen vann 155 lopp......... honda har väl vunnit typ 55-60 lopp har jag för mig...... |
||||
75 tror jag honda kom upp.... men långt ifrån Ford |
||||
så var det slut.. kul för Fissi att han fick vinna, och tur att inte Ferrari gav några stall ordrar. Hade de gjort det hade de sjunkt låååågt tidigt på säsongen!!
|
||||
|
||||
Hmm.. ser ut som om jag har fel å du rätt.. De ja tänkte på va GPsegrar, men där räknas även motorcyklar in.. ![]() "over the years its cars and bikes have won record numbers of Grands Prix. Although many of its initial successes came with bikes, Honda also spearheaded Japan's involvement in Formula one." To date, Honda has amassed 71 Grands Prix victories and captured no fewer than 11 FIA Formula one World Championship titles - six constructors' and five drivers' crowns. That's a remarkable record that all involved in the Honda Racing F1 Team are determined to add to during the years ahead. Lite spännande (iaf om man gillar Honda. ![]() ![]() http://www.formula1.com/archive/team 1988 Constructors Championship Pos__Constructor_____Points 1____McLaren-Honda__199 2____Ferrari__________65 Där kan man snacka om utklassning.. ![]() ![]() _________________ MackeMaehlum |
||||
Kan bara hålla med.. Efter första reklamen trodde jag inte att det skulle komma fler, detsamma efter den andra. Men så kom det ändå två reklampauser till under själva tävlingen. Kasst.. och en kommentator som säger: Det enda som hände under reklampausen var att den och den körde om.. Men vad i helvete, så förbannat många omkörningar är det ju ändå inte, och då vill man ju gärna inte missa de. ok att Tv3 tydligen får betala 20miljoner kr/år istället för 10mille som det var häromåren. Då förstår man väl att de måste ha lite mer reklam än vad Tv4 behövt ha. Men det är ändå förbannat irriterande. De borde fixa mer sponsorer istället, Tv4 hade ju hur många som helst.. Tråkigt att inga av mina gissningar gick hem ![]() _________________ Rachid Rachid |
||||
Årets hittills tristaste lopp
![]() Dom som har koll på läget, Byter till Norska TV3 i reklampauserna ![]() _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 1 besök senaste veckan (8725 totalt) |