Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Time attack
<<   1, 2, 3, 4
7617 besök totalt
Fredrik - SLC

Här sen Nov 2002

Re:

r-2 skrev:
Niklas Falk skrev:
Det blir bättre om du får ut ett nytt ekipage precis framför den som kört klart sitt heta varv. Då hamnar denna i samma "slot" (kan ett roterande pajdiagram med tre delar vara en modell kanske ) som den sen ersätter (invarvsbilen kan ju ligga nära bakom en utvarvsbil utan problem, tvärtom är mindre bra).

så e de ju! Där har vi EN stor skillnad mellan räserbana och flygfält. På flygfältet kör den kylande rakt utan att köra mellan konorna å kommer undan bra på det viset. Vissa kan vara lite långsamma i alla fall så startern håller ett öga på den kylande innan han släpper nästa. Jag lånar din ide om straff i.a.f. Om det går bra thumbs up

Som vi kör nu slipper vi helt , det blir bra flyt och en hel del körning med ca. 25 bilar.

det är absolut inga problem att få bra flyt med 25 bilar på en riktig racerbana med.... problemet är bara att kostnaden ökar med flera hundra procent......

r-2
Gottröra
Här sen Okt 2005

Re:

Fredrik - SLC skrev:
det är absolut inga problem att få bra flyt med 25 bilar på en riktig racerbana med.... problemet är bara att kostnaden ökar med flera hundra procent......

Jo det är jag ju helt med på, det är skillnad på banhyra mellan Lunda å räserbanorna

Puppan
El Stockholmo esta el SVINinge
Här sen Nov 2002

Detta verkar ju så kul!!!!
Please snälla nån kan vi inte lyckas få till en serie till 2009!!

Här är vinnaren i UK 2008
http://www.garaget.org/video/9ad3mpxrw2zx

Jag tror på nån form av gemensam träning på fm och sen "Time Attack" på em med några bilar ute samtidigt som diskuterats tidigare!

/Pete

Allmänt banåkaforum
Time attack
<<   1, 2, 3, 4
7617 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande