| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Eftersnack
2007-06-26 HPC & Rejsa på långa Anderstorp
|
<< 1, 2, 3, 4 14584 besök totalt |
|
Sista laddningen. Inga andra som har något?
Ni skulle bara se grinet man ser på tjejen i passageragstolen. Antingen trivdes hon som fisken i vattnet (eeehhh...) eller var det dödskräck grinet försökte spegla. Jag tror på det förra.
Så, det var sista bilden innan Dogge seglade iväg på sitt lilla äventyr och kvällen tog slut. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
Re:
Vissa dagar får jag lust att bara kapa bort allt av ljuddämpare som finns på min BMW 540, bara för att få ett riktigt huliganljud i den Sen skulle man bara rensa bort en 400kg vikt också (väger 1890 nu...) så skulle det bli riktigt skoj
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
P.P kanon bilder
Kan du maila bilder på min 850 i full storlek till maciek@brikks.com så vare jag tacksam
_________________ --VVTS-- |
||||||
|
Re:
Var det dig jag hade på kornet innan sista passed flaggades av? Att jag aldrig fick chansen å köra om dig
Vänta bara nästa gång då ..............
||||||
|
P.P, det var ju en jäkla tid det tar med bilderna, har ju hunnit med två banmöten under tiden du letar kort
Ha det bäst
/ från Lomma
_________________ Mats Johannesson Jag vet inte alltid vad jag pratar om, men jag vet att jag har rätt. http://easec.blogspot.com/ |
||||||
|
Re:
Du vet, en del är sniglar bakom ratten, andra bakom tangentbordet
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||||
|
Re:
Den dagen kommer du aldrig att få se, nästa gång vid torrt så ska jag vinka varje gång som jag varvar dig
_________________ Lennart Strömbäck Audi A4 2.0TFSI quattro -2010 |
||||||
|
Re:
Ja kommer släppa förbi dig för redan då kommer du ligga 1 varv efter mig
||||||
![]() |
Eftersnack
2007-06-26 HPC & Rejsa på långa Anderstorp
|
<< 1, 2, 3, 4 14584 besök totalt |