Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 13258 besök totalt |
Re:
De går ju inte snabbt om du ska gå runt,, vi får väl hoppas att ingen köper bilen av dig tills dess ![]() ![]() _________________ Philip George |
||||
Re:
Hehe ![]() ![]() Någon här inne får gärna säga hur det går ihop för jag fattar inte det ![]() ![]() _________________ Mikael Rang Cupra Ateca -20 |
||||
Såg att Narin och Roger varit o övat lite, 1,28,38 samt 1,32,94 är väl helt ok
![]() ![]() Väl mött den 2/9 !!!! _________________ Philip George |
||||
Fy fan, var en hårsmån från att åka och kolla på er när ni körde.
Hade nog varit ganska ensamt och trist när man kommit fram ser jag nu..... ![]() _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
Re:
Var ju en månad för tidig ![]() _________________ Jim Kindblad Mazda MX-5 1.8 -99 Opel Speedster 2.0 TURBO Opel Speedster 2.2 N/A *såld* 2st Mazda MX-5 1.8 -94 *sålda* |
||||
Re:
Har varit där med Nordic audi också, då satte jag min bästa tid 1.28.18 och då var man BARA 8sek efter ACE bil ![]() ![]() Hoppas man kan putsa tiden lite till, men några underverk tror jag inte på. Chassit hänger inte med längre ![]() _________________ Mattias Narin 101xBTG-8:22 Porsche GT4-20 ![]() |
||||
Kan säga också att jag kommer att skippa tejpa störfångaren på bilen... Tejpar ma den så skiter man ju i om man kör på konerna lite men tejpar man inte så vill man ju inte det och det är ju roligare och jämföra tider om alla kör enligt samma regler
![]() ![]() _________________ Mikael Rang Cupra Ateca -20 |
||||
Är man rädd att repa sin bil har man inte på Superstage att göra. Allt kan hända.
De märken jag har fått på min har varit lätta att polera bort, och då har jag lyckats klippa en hel del koner. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck) ![]() |
||||
Re:
Håller helt me dig ja har oxå lyckats polera bort märkena man har fått...... _________________ André Lidén Kör en gammal grå saab... |
||||
Re:
Håller helt me dig ja har oxå lyckats polera bort märkena man har fått...... _________________ André Lidén Kör en gammal grå saab... |
||||
Re:
||||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 13258 besök totalt |