Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 22551 besök totalt |
Re: Tygmärke
Glöm inte att man (väl?) bara får sy med nomextråd ? Jag vill okså ha - gärna 2 _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Re: Tygmärke
Frågan är ju om man får/bör sy på något överhuvudtaget på en rejsoverall? Väntar med spänning på bilderna av tygmärket. När kommer det tas upp bestälnningar? _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||||
Tygmärke
Hej. Skall försöka ikväll igen att lägga upp bild. Tror bara man behöver nomextråd när det skall gå igenom alla lager på overallen, fäster man märket i yttersta lagret eller dessa som kan stryckas på så skall det gå med bomullstråd. Tar beställningar när ni har kollat märket och vi ev. har gjort några ändringar. Skall få en bättre fil av Fredrik C så kanske märket bli ännu bättre. Ha det bra Fredrik _________________ Fredrik Hedberg |
||||
Re:
Den ser väldigt "fluffig" ut. Kan ju bero på bilden också, iofs. Är märket broderat eller är det vävt? _________________ Pontus Nordgren - Framhjulsdrivet är vägen framåt 1:48.53 @ GR 1:47.69 @ Mantorp 1:14.22 @ Kinnekulle |
||||
Re:
Jag är på om det blir en upplaga till ![]() ![]() _________________ Rickard Broman Volvo Amazon -1962 Bantaxi Volvo 142 -1968 |
||||
Re:
+1 ![]() _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Woho! Någon som kan ordna detta än eller var ska man beställa ? Köpte av någon på forumet för ett tag sedan vanliga "R" men det var så jäkla bra klister i själva bakgrundspappert att skiten inte gick att få loss.
_________________ Rasmus Andersson Bmw 525 92 Turbo Bmw M3 97 https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?p=1362722#1362722 |
||||
Finns på www.dekaltrim.nu. sökord Rejsa.
_________________ M a t s K l i n g l ö f MGB GT 1967 |
||||
Inte från mig hoppas jag.... Edit: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php ![]() _________________ Arto Rajakangas miles per gallon ![]() ![]() ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 22551 besök totalt |