Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 115 besök senaste veckan (23570 totalt) |
Det vore kul att köra tillsammans. Vi kan väl ta en helg på Gotland någon gång under hösten. Jag kan prata med killarna på GR om det och se när det passar. Hade tänkt åka på STACC först, men nu så blir det troligen en shakedown på ringen då.
|
||||||
Mantorp funkar också, tycker dock inte att det är alls lika kul att köra på Mantorp längre som det är på GR. Men GR sliter mer däck precis som du säger.
|
||||||
Re:
Ha ha och jag tycker inte gr är lika kul att köra som Mantorp längre.. ![]() _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Re:
Du ska inte med ner till ringen mellan den 19-22 september då? |
||||||
Re:
stacc är den 20e ju _________________ Mvh/Rickard Cornacchini Porsche 997 RSR GT2 |
||||||
Det vet jag, det är därför jag inte kan vara med på stacc. Tänkte om du inte vara sugen på att åka till ringen istället.
|
||||||
Re:
hur blev de med bilder, vad var det för delar som byttes ut i england? _________________ Marcus Lindkvist Datsun 240Z -71 Porsche 964 TURBO -91 Bmwcup E36 M3 #77 såld |
||||||
Har precis som jag skrev tidigare i tråden en massa bilder i kameran men har lyckats tappa bort kabeln så att jag kan koppla den till datorn. Ska åka och köpa en ny i veckan så att jag kan lägga upp lite bilder. Listan på vad som är bytt är väldigt lång, man kan i princip säga att inget är original.
|
||||||
Då är första banhelgen avklarad med bilen förra helgen. Detta vart av på Rudskogen i Norge under Gatebils september träff. Efter en del justerande så börjar bilen bli riktigt bra nu, ska bara försöka hitta ytterliggare lite mer traction ut ur kurvan så är jag nöjd. Allt som allt så gick i varje fall bilen riktigt bra och jag matchade ett par bilar tidsmässigt som har kört t.ex 1,22-1,23 på Mantorp, så det känns bra. Nästa helg så blir det Gotland då Ringen resan har blivit lite uppskjuten då Henk på Intrax tyvärr inte hade tid nästa helg.
Här kommer då även lite bilder som jag lovat. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
|
||||||
Re:
http://www.autoart.no/ _________________ // Jani Hast |
||||||
Fräck snygg bil! Extra kul att den är kompressormatad tycker så klart jag
![]() Vilken kompressor sitter i den, vilket laddtryck osv? Har de sänkt kompet något, är det gjort något mer med maskinen? ![]() _________________ Nils Ljung BMW 325i -87 (banrace edition) 600hk, 800Nm på BANA ![]() ![]() |
||||||
|
||||||
Re:
Stämmer att den ligger på blocket. Ifall jag får den såld för vettiga pengar så har jag ett nytt projekt på g. Annars behåller jag den och vidareutvecklar. |
||||||
Re:
Tackar! Det sitter en specialbyggd ASA TM-20 i den. Laddar 0,65 bar. Kompet är sänkt till 9,5. I övrigt så är det portad topp med BMW Motorsport innehåll, ESS specade kammar plus lite annat smått och gott. |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 115 besök senaste veckan (23570 totalt) |