Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 4 besök senaste veckan (22566 totalt) |
Re:
Jag bor granne med honom, så.... han kommer inte undan ![]() ![]() ![]() _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Bara snigel'n kvar att köpa.
( + ic + slangar + dump + spridare + mmm... ) men nu kan jag iaf släppa lös Henry på grejerna! ![]() ![]() _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Minnes anteckning...
3082 999 618 passar inte.... 3082 999 619 kanske passar, men tål dock inte lika mkt. _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
http://www.034motorsport.com/product
375 lb/ft ska den tåla,enligt vad dom sa när jag ringde dom... hmmm... spara lite mer pengar.. ![]() _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Re:
Sök lite på Spec på nätet och Youtube så kommer du se att det finns en hel del missnöjda kunder. Kör själv med Spec då det var det enda jag fick tag i på kort tid. På tomgång och i friläge klonkar och slamrar kopplingen. Inte så kul. Den fungerar dock bra än så länge och är mycket lättkörd. Jag har koppingen ihop med deras något lättade massiva stålsvänghjul så man får ju visserligen räkna med lite mer ljud. De är ju billiga så man får ju lite vad man betalar för. _________________ Johan Rosenquist SDF ansvarig Audi ClubSport www.audiclubsport.se RosenquistAudiTTRACING www.rattracing.com www.guldgossarnaracing.se |
||||||
Re:
Sätter en femma på att slamret kommer från det massiva svänghjulet och inte från kopplingen. Vanligt fenomen på VAG-lådor när man går från dubbelmasse till enkelmasse. _________________ David Lindblom |
||||||
Re:
Precis... fäst ytan var i kant med startkrans. _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Re:
Alltså inget problem för mig? ![]() ![]() Men frågan blir juh varför isof? _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Re:
jag kör ju med en s2 tryckplatta, då har jag låtit svarva en ring som är ditvärmd och bultad så svänghjulet är utbyggt i höjd med startkransen. _________________ Anders Larsson |
||||||
Då har kopplingen landat.
Ser inte så tokig ut. Blir att konka över den till Henry, så att han planera lättningen av svänghjulet, banlanseringen ossv.. i övrigt ligger projektet lågt till jag har fått $$$ nog för att handla turbo _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Tråkigt...
034motorsport skickade fel koppling den var 210mm ist för 228mm Nu måste jag skicka tillbaka den till usa, för rma. Snart har jag spenderat mer pengar i frakt än jag köper prylarna för. Funderar på att lägga ner detta ett tag.... Betala för ingenting är inget jag tycker om. ![]() Innan jag har en "bra" koppling kommer jag ha betalat för en sachs race koppling ![]() ![]() _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Tjena!
Tråkigt det där med felskickade grejor! Handlar själv från 034 & har tyvärr också råkat ut för deras felaktigt skickade saker! Trots att man "dumförklarar" sig själv med simpla frågor ang. prylarna man vill beställa, dubbelkollar med dem om det är rätt & om det verkligen passar...såe kommer fel grejor ![]() Se till att dom åtminstone kompenserar med lite reducerat pris, det fick jag igenom! Å andra sidan behöll jag det lilla jag fått fel! Lycka till med bygget!!! _________________ B "barre" Mårtensson Audi urquattro -85 Audi 80 GTE quattro -86 _______________________ SLC Kalmar, ORM AB, Astanders Eng, Kalmar Bläster & lack |
||||||
Jag och Magnus städade ur motorrummet från sista resterna av den gamla motorn.
Ska försöka skicka tillbaka den felande kopplingen under veckan. Hmmm,vore juh bra att få lite rabbat på motorfästen... Och dyligt. _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
tråkigt med felleveranser
hoppas att du kommer igen och får fart på bilen snart så du får tillbaka motivationen ![]() men köpa motorfästen? jag har 2 st hockeypuckar per sida, funkar klockrent och gratis... _________________ Thomas Palmgren Audi 80 quattro -85 16v turbo |
||||||
Re: tråkigt med felleveranser
bråkar fortfarande med 034. mummel... Motorkuddarna blir nog puckar, men jag har resten av bilens bussningar att ta hand om. Jävlas dom för mkt tar jag mina pengar och går till andra leverantörer. Skulle vilja komma igång nu.. men skitsaker tar för mkt tid. _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
Nu är kopplingen hemma i svedala.
Dessutom är sakerna på plats hos Henry för att bli viktade, lättade och balanserade. Toppen får han vänta med... _________________ Igen kunskap är så värdelös som att kunna ett telefonnummer på ett ungefär... ---- /Lasse Lindgren |
||||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 4 besök senaste veckan (22566 totalt) |