Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7162 besök totalt |
Re:
Kan inte hålla med ![]() ![]() Vinnaren i Pool 1 - 1 Hompe BMW 320si E90 2007 26 40:01.423 1:29.145 1:29.136 Vinnaren i Pool 2 - 1 Robin Johansson Chevrolet Lacetti STCC 27 40:34.472 1:27.200 1:27.266 EDIT:Såg sen att ni hann ett varv mer ![]() ![]() |
||
3 incidenter jag kan berätta om:
incident 1, Pool 1, sekund 170, inblandade Jag och Mike77 Mike77 gör en tavla i chicanen och i en bråkdel av en sekund bedömde jag att jag kunde passera på insidan, jag var 40Km/t snabbare än honom men prickade hans blinkers vänster bak. Resultatet av det vart att jag fick en trasig hjulupphängnning och att jag försvann ifrån poängstriden. Mike77 fullföljer loppet och slutar på poängplats... incident 2, sekund 181, inblandade Jag och lasse oinas - Ackemini - Ö Andersen Jag kommer till kurvan efter incident 1 och på grund av min trasiga hjulupphängning åker jag av med höger bakhjul och spinner runt in i trafik. Lasse oinas panikbromsar och väjar och blir då påkörd av ackemini så att oinas åker av. Ackemini kör av... andersen pangar in i mig. Det är svårt att veta vad man ska göra för att undvika kollisioner när man spinner runt in i trafik. Jag hade kunna gasat på framåt eller bakåt och man har ju en vilja att komma av banan. Det hade kunnat gått bra, och endast som en störning men sån tur var det inte den här gången. Incident 3, sekund 330, inblandade Jag och andra vart störda Efter reparation av bilen åker jag ut ur depån precis före ledaren av loppet, jag får en massa blåflagg och när jag går ut åt sidan uppe i hårnålen kommer ett hjul ut i gruset och jag spinner runt ut i trafik igen, den här gången sker ingen kollision men en del vart nog störda.[/list] |
||
Re:
prova bmw på sturup, jojo inte lätt att hoppa runt med den utan sladd |
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 7162 besök totalt |