Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14433 besök totalt |
Tack för svar! Någon skrev också att många 4770 går sönder.... hm kan det möjligen ha att göra med att folk ändrar på värden?? det följer ju liksom med program , där man löjligt enkelt kan "höja prestandan" på kortet. Och alla vill juh... ha det bästa
![]() ![]() Prossesorerna jag har är pentium 4 3.40GHz Är det alltså i dåligaste laget? _________________ Kenny bjornelundh |
jag köpt laptopen nyss.. den har Core 2 duo 2x1,4ghz..
den är lika snabb eller t.om snabbare än p4 3,4ghz, gissar jag ![]() ![]() Athlon 2 och 785g moderkort blir rätt bra budget dator. _________________ Tomas M |
Tja, 1,4ghz är ju långsammare än 3,4ghz, men du har två kärnor i din, och dessutom finns det annat som skiljer nyare processorer från äldre... Så kort sagt, ja, det är snabbare!
![]() Ang. strömförbrukningen så är det oftast så att laptopprocessorer är optimerade för att dra mindre ström, dessutom har P4or mycket högre tillverkningsprocess (Jag har ingen aning om vad det betyder, men det är säkert grymt bra med tillverkning ![]() ![]() _________________ Axel Tanner |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 14433 besök totalt |