| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5
|
<< 1, 2, 3, 4 7 besök senaste veckan (13071 totalt) |
|
Re:
Glöm nu inte ställa momentdragaren på 350nm Mikael, hjulbultsjakt klarar vi oss utan på Kullen!
Var ju själv rätt illa på det med hjulbultarna på Mantorp. 172800 sekunder kvar
Gatbilar:
1 Porsche (Inbjuden) 1 Renault (Inbjuden) 5 MINI (BMWSC) 16 Audi (ACS) 41 BMW (BMWSC)
Ca 30 BMW Cup-bilar
_________________ BMW MC-klubben |
||||||
|
Re:
VW bug run blivit av det. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Re:
Nu tänker du på Minisarna va?!
Re:
Hittade denna sekvens som kan vara relevant i sammanhanget http://www.youtube.com/watch?v=VKAq5 och jag tror det stämmer att det inte blev så mycket grus på banan, kanske en av 4-hjulsdriftens fördelar
_________________ /// Pär Jansson BMWSC #312 |
||||||
|
Re:
Hoppas att det inte ser ut så på kullen för då måste det in en tävlingsansökan till. _________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
|
Yes!
Kunde inte åka på Mantorp då norska bilprovningen ville ha TÜV intyg på min Spax sänksats.
Vi ses i morgon, med svensk bil!!
_________________ Jan Skj McLaren MP4-12C-2012 BMW 536i E28-1986 Jaguar Sovereign-1996 Audi A4 Quattro-2005 |
||||||
|
Re:
Ibland ser man inte skogen för alla träden!
Vi har haft en sjukt stressig dag och därför blev packningen av trailer ännu mer stressig så vi glömde domkrafterna... Men vi kom ihåg öl, grill, stolar och parasoll... '
Nu vädjar jag till er... Vi behöver minst 1 domkraft..
Helst en låg domkraft!
Ring mig på 0735528484 dygnet runt om du har någon bra och har möjlighet att ta med den.. Givetvis tar jag ansvar för den om den går sönder eller liknande! Mvh Nelzon
_________________ Christopher Nelson R-Dack.se TWS Däckservice |
||||||
|
Fans ju faktiskt en folkvagn man fick ha begär till jädra snygg lack. Men att man vågar ta ut en sådan bil på ett sådant tillfälle?
_________________ Björn Andersson Reg. Bes.för Vagnbok RA RC Drifting Vagnbok utf. Folkrace Chefstekniker BMWSC F.D. SerieTekniker ERC F.D vagnboksutfärdare AR Cupen |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
Inbjudan till Kinnekulle 30/5
|
<< 1, 2, 3, 4 7 besök senaste veckan (13071 totalt) |