| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Nürburgring
Beifahrer till Nürburgring september **2015**
|
68319 besök totalt |
|
Re:
Jepp med tanke på gällande omständigheter känns detta som en bonus och absolut bästa valet. Det blir en annorlunda resa men det är ju bara bra! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Jaha då var det dags igen för årets resa till ringen, denna gång mellan den 2 och 10 september, jag har en högerstol tillgänglig om någon vill haka på, ordbajseri och åkband på ringen ingår i priset. Gärna någon från södra sverige och ännu roligare om det är någon rejsaian man känner till men inget är ett krav bara en önskan.
Är du intresserad så ta ev frågar här eller via PM
Synd det var såpass tidigt i september, jag slutar antagligen jobba 31:a augusti, men sen är det ju massa grejs att ta tag i när man blir arbetslös
.
Hade vart grymt annars o komma iväg ett tag, speciellt till ringen :P. Skit också. _________________ Viktor Starkman |
||||||
|
Re:
Allt det där tråkiga kan du ju ta när du kommer hem så har vi skoj en stund nere vid ringen, men jag tror inte du gillar det egentligen
Re:
ok , sista chansen, jag bjuder på första ölen då? hade varit skoj att åka ner med en kommande general! _________________
NS 349/7.51.80/9.07.00 |
||||||
|
Re:
Vilka datum gäller det Johan.
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
Re:
Hustruten.... Säger att vi tydligen är i Polen V 37.
Hade varit kul men men kan ju inte göra allt.......
_________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||||
|
Re:
näe precis, och Polen lär ju finnas kvar i framtiden
Tomt i högerstolen, så kan vi inte ha det! Häng med till Tysklands eget lilla Disneyland, förvisso bara med en fungerande karusell! avresa från söder 8:e september och hemresa från Tyskland den 16:e samma månad (dessvärre)
Nürburgring
Beifahrer till Nürburgring september **2015**
|
68319 besök totalt |