Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 17153 besök totalt |
Re:
Är det 51mm ben du har? Dom ska isf vara fyllda med olja för att förbättra värmeöverföringen mellan dämpare och fjäderben. Vanlig motorolja går fint. (Tänkte att det var det du trodde var "kass och dyngsurt av smörja".) _________________ L-P Johnsson |
||||
Re:
Tackar så mycket de e alltid kul att höra! Ja dom e skoj! //Eddie _________________ Eddie Bergh Bmw e30 325iM |
||||
Re:
Japp de e 51mm ben Ja då de vet jag tack ändå ![]() Ne de va mer än bara olja när jag fick ur dämparen o vände upp o ner på den så rann de ut från dämparen! ![]() Mvh Eddie _________________ Eddie Bergh Bmw e30 325iM |
||||
Hej allihop!
Nu har jag va ute idag igen o försökte få igång vinterbil (318i m10b18 -86) Efter jag svetsat bakvagnen för rost så skulle jag köra ut bilen från garaget, vrider om o bilen startar men dör genast igen.. Har kollat så de kommer bensin o de gör de. har kollat gnistan o den e blå o fin.. Lmm'en har inter tjärvat. Båda pumparna fungerar. Kallstartventilen fungerar också.. vad e fel? Mvh Eddie _________________ Eddie Bergh Bmw e30 325iM |
||||
De e väldigt länge sedan jag skrev i min tråd om bilen de egentligen handlar om
![]() Har iaf investerat i ett par Sparco Sprint V nu! Skall monteras efter besiktning? Har förstått de som att de inte går igenom med sådana stolar i bilen? ![]() _________________ Eddie Bergh Bmw e30 325iM |
||||
Jag har bes. min 1602:a med dessa stolarna... fast E30 kanske har sina bälteslås fästa i stolen och då kan väl bes. bli lite tjuriga.
_________________ Rikard Martinsson Äger följande: BMW M235 -14 BMW 330 -06 Banbil/bruksbil *BMW 1602-71 2,2L motor(långtidsprojekt) |
||||
Kul bil!
![]() ![]() |
||||
Re:
ok skönt att höra.. Jo de e ju de.. får sätta i dom efter bes. för o va säker ![]() _________________ Eddie Bergh Bmw e30 325iM |
||||
Re:
Kul att de gillas.. Ok ja de e skit skoj bilar ![]() ok Trevligt ska försöka uppdatera oftare! ![]() _________________ Eddie Bergh Bmw e30 325iM |
||||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
Re:
Jag vet ju inte vad det är som ska göras.... _________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 17153 besök totalt |