Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 30564 besök totalt |
Re:
Tackar ![]() Pallen på SSM! Gotland blir inte av, trtos sponsorer så finns det gräns i min budget, och jag kör MX-5 CUP i år, dvs Kinnekulle, Knutstorp och Falkenberg. Målet är att nästa år få ihop ännu mer sponsorpengar och på så sätt köra alla fem tävlingar, men jag är inte där än. |
||||
|
||||
Bilden bakifrån va kul, ser ut som ni parkerat på rad!
Vilka flashbacks jag får när jag ser dom här bilderna från när jag själv körde Miata. Lyckades på min andra tävling någonsin -93, på Kullen, dra till med en tid på 1:05 som då räckte till 3e tid i C. Fattade inte då hur det gick till utan att ha kört banan tidigare, men man förstod väl inte bättre! Det var lite jobbigare att hålla det tempot i racet sen. Men det ser verkligen nästan precis likadant ut på dessa bilder! _________________ Thomas Thorhuus Porsche 964 Carrera 2 "CUP-tribute" |
||||
Och idag har bilen klarat av en besiktning UA!
Bjuder på en bild ifrån tidigare i vår: ![]() |
||||
Blivit lite sidetrackad, råkade köpa denna här:
![]() (förre ägarens bild) Tråd ifrån förra ägaren, Chrille, som är en riktigt trevlig snubbe ![]() Syftet med bilen för mig är okänt, men känner att jag blir jävligt glad av att köra den, så det kan inte vara fel :P |
||||
|
||||
Dåligt med kommentarer på filmen, jag testar ändra headline som andra gör
![]() Så här ser en miata ut på STCC-slicks föresten, det får preciiiiiiis plats i hjulhusen: ![]() |
||||
Hemma ifrån SSM, och som utlovat, med en pallplats! Kvalade 3:a, placerade mig 4:a i första (blöta) racet, och 3:e i det andra (torra) rejset.
Satte även bästa varvtid av alla i race 2, på Toyo R888 --> http://amigoo.se/heat/5904 Roligaste bilhelgen någonsin, har tyvärr itne tid att skriva om det just nu. |
||||
|
||||
|
||||
Snyggt sladdat
![]() |
||||
Re:
Ja, samma hände i race 2 här nedanför. Men jag hade så ruskigt kul i regnet så det spelar ingen som helst roll ![]() |
||||
|
||||
|
||||
Schyssta filmer och bra körning!
När man kollar så börjar man starkt fundera på att sälja Alfan och börja köra Miata istället. Ni verkar ju ha görroligt ![]() _________________ Fredrik Ståhlgren Alfa Romeo 75 TS Challenge, CRT #36 Fiat Coupé 20V Turbo Plus https://www.instagram.com/fred_fiat/ |
||||
Re:
Eller bara köpa miata och ha alfan kvar att skruva på? ![]() |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 30564 besök totalt |