Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Foruminfo/frågor
Forumet ser konstigt ut till höger, i alla fall för mej...
<<   1, 2, 3, 4
9485 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Fredrik - SLC skrev:
sista ändringen var snygg men fattas en viktig sak... iaf för mig....

dvs om man gått in på Iphone och kollat.... Och sen behöver svara ordentligt och går då in på datorn istället.... så finns inte det ämnet som man vill svara på längre under ALLT NYTT listat , utan förr så kunde man gå in på 2h eller 24h nytt.....

eftersom när man ändrar apparat så nollställer väl cookiesen ny-statisken..... så en KNAPP för 24H vore önskvärt

Den som är som knapp är faktiskt för 24h Dvs den gamla "allt nytt" är den jag inte lagt upp. Vore bra om detta räcker.

Hjälsta
Här sen Nov 2002

Re:

Magnus Thomé skrev:
Den som är som knapp är faktiskt för 24h Dvs den gamla "allt nytt" är den jag inte lagt upp. Vore bra om detta räcker.
Den gamla "allt nytt" var min väg att gå. På byggahusforumet finns bara en 24h-knapp så där måste man logga in en gång per dygn för att vara uppdaterad om världsläget (möjligt tack vare tapatalk). Här har man klarat några dagars frånvaro.

Här sen Nov 2002

Re:

Magnus Thomé skrev:
Fredrik - SLC skrev:
sista ändringen var snygg men fattas en viktig sak... iaf för mig....

dvs om man gått in på Iphone och kollat.... Och sen behöver svara ordentligt och går då in på datorn istället.... så finns inte det ämnet som man vill svara på längre under ALLT NYTT listat , utan förr så kunde man gå in på 2h eller 24h nytt.....

eftersom när man ändrar apparat så nollställer väl cookiesen ny-statisken..... så en KNAPP för 24H vore önskvärt

Fast det är väl inte så bra om man inte går in varje dag? ..... det händer ju faktiskt nångång även för oss storkonsumenter.... men många går väl inte in varje dag?....

hellre då bara EGNA1MÅN och ta bort EGNA24H knappen och lägg till ALLT NYTT24h och ALLT NYTT sen senaste inloggning som 2 olika alternativ...

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Lennart Mäkinen skrev:
Magnus Thomé skrev:
Den gamla "allt nytt" var min väg att gå. På byggahusforumet finns bara en 24h-knapp så där måste man logga in en gång per dygn för att vara uppdaterad om världsläget (möjligt tack vare tapatalk). Här har man klarat några dagars frånvaro.

Noted!

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Så. Hoppas det är lite mer lättprickat på pekskärmar nu

Fixhult
Här sen Apr 2004

Re:

Magnus Thomé skrev:
Lennart Mäkinen skrev:
Magnus Thomé skrev:

Noted!
https://rejsa.nu/forum/search.php?search_id=newposts (dit gamla "nytt" pekade) fungerar fortfarande, det är ju den länk jag alltid startat på...

Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Niklas Falk skrev:
Magnus Thomé skrev:
Lennart Mäkinen skrev:
Magnus Thomé skrev:

Noted!
https://rejsa.nu/forum/search.php?search_id=newposts (dit gamla "nytt" pekade) fungerar fortfarande, det är ju den länk jag alltid startat på...

+ knappen på plats korrekt nu thumbs up

Täby
Här sen Apr 2006

Ville bara passa på att säga tack Magnus för allt jobb thumbs up

Jörgen (Jet)
Stockholm/Skogås
Här sen Apr 2003

Lättprickat it is! thumbs up

Malmö
Här sen Apr 2009

thumbs up thumbs up
Ett forum som redan var bra har blivit ännu bättre

Joan
Stockholm
Här sen Sep 2004

Lysande Magnus! thumbs up

Slåtte
Här sen Nov 2002

Såg nu att det inte finns någon symbol som visar att en tråd är låst?

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare

Re:

Sörpan skrev:
Såg nu att det inte finns någon symbol som visar att en tråd är låst?

Aj, det stämmer ju, får klura på den

Forumet ser konstigt ut till höger, i alla fall för mej...
<<   1, 2, 3, 4
9485 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande