Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (56390 totalt) |
Nope, har inte vågat prova med 4 hjul faktiskt. De enda hjul jag fraktat på den har varit svintunga drifingdäck på plåtfälgar så 4 såna så börjar man nog komma farligt nära 45kg, dessutom kan man på Miatan bara använda 4 av 6 remmar att fästa dem med. Två ska gå ut åt sidan men det finns inget bra ställe att fästa dem i bilen på Miatan så de brukar jag skita i. När det varit bra väder har jag fäst ett spännband från bågen för säkerhets skull. Men 4 hyfsat lätta alu-hjul borde inte vara några problem. Plats får det absolut. _________________ Timmy Lundin Toyota MR2 AW11 - Projektet Toyota Chaser JZX90 - Drift-grisen BMW 120i E87 - Brukisen / vinter-släden |
||||||
Kolla 4:40 in i filmen http://www.youtube.com/watch?v=MONLs _________________ Mikael Ståhling |
||||||
Fick med mig 8 däck på fälg och mig själv till banan i söndags, och detta med en miata
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Så nu har jag byggt nytt däckställ, så borde få med mig 10 däck om jag vill nu (men snarare 6st och inga i kupén:
Det ligger inte däck eller ställ emot lacken nånstans, även om det är nära ![]() ![]() ![]() |
||||||
![]() |
Bilder o videos
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 1 besök senaste veckan (56390 totalt) |