Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Elitracing (åskådarracing)
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX!
<<   1, 2, 3, 4
15893 besök totalt
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004

Trots att Button åkte tämligen ohotat så kändes det ganska tätt i alla fall. Blir nog en kul säsong det här

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003

Re:

Lennart Mäkinen skrev:

Undrar hur Ferrari tänkte när de gav Massa ett år till. In med en snabb italienare i bilen i stället.

Massa är nog fortfarande lika snabb som vanligt, han är bara väldigt känslig när det kommer till bilen. Det har han alltid varit, och kommer nog alltid att förbli. Den dagen Ferrari kan leverera en bil som är verkligt snabb, och inte bara snabb när en über-vrängare som Alonso (som jag fortfarande ogillar skarpt för övrigt) kör den, kommer Massa mirakulöst vara lika bra som förr. Tills dess så får man stå ut med att han är betydligt sämre än teamkamraten.

Om man kan hitta en snabb italienare (hur det nu skall gå till när återväxten verkar vara i princip noll i stövellandet) som är lika duktig som Alonso på att vrida ur det där sista (som knappt existerar) ur bilar så är det väl fritt fram. Oddsen för det är nog rätt höga dock.
Citera
Tobias Lindell
Linköping
Här sen Okt 2003

Re:

2fast4u skrev:
Trots att Button åkte tämligen ohotat så kändes det ganska tätt i alla fall. Blir nog en kul säsong det här

Jag undrar hur tätt det blivit om McLaren hade fyllt på bara lite mer än precis lagom med soppa.
Citera
2fast4u
Gisekvarn
Här sen Okt 2004

Då hade dom varit tyngre i början och behövt ett däcksbyte till. Eller nåt. Kul att det är gång igen i alla fall. Fast dom har fula näsor i år, bilarna. Och så varvar dom ju knappt nåt heller.

Det var inte jag. Dessutom var det ingen som såg mig.
Citera
cat7even
Uppsala
Här sen Jan 2003

Re:

Tobias Lindell skrev:
Lennart Mäkinen skrev:

Undrar hur Ferrari tänkte när de gav Massa ett år till. In med en snabb italienare i bilen i stället.

Massa är nog fortfarande lika snabb som vanligt, han är bara väldigt känslig när det kommer till bilen. Det har han alltid varit, och kommer nog alltid att förbli. Den dagen Ferrari kan leverera en bil som är verkligt snabb, och inte bara snabb när en über-vrängare som Alonso (som jag fortfarande ogillar skarpt för övrigt) kör den, kommer Massa mirakulöst vara lika bra som förr. Tills dess så får man stå ut med att han är betydligt sämre än teamkamraten.

Om man kan hitta en snabb italienare (hur det nu skall gå till när återväxten verkar vara i princip noll i stövellandet) som är lika duktig som Alonso på att vrida ur det där sista (som knappt existerar) ur bilar så är det väl fritt fram. Oddsen för det är nog rätt höga dock.

Oddsen för att Perez sitter i Massas bil senast till Spanien har väl knappast gått upp........

EX Marcos 1600 GT
Nu Lotus Elise S1 KR1
Citera
Davve
Åby, Växjö
Här sen Mar 2005

Kul att säsongen äntligen är igång! Känner mig nästan lyrisk för det känns överlag som att allt och alla, med några få undantag har blivit bättre sedan sist. Men framför allt jämnare, och det bådar mycket gott för resten av säsongen. thumbs up

Bara att lyfta på hatten för Button. Minns att jag tippade honom som mästare. Vi får väl se hur det går...
Mycket roligheter som sagt:
Med facit i hand redan efter ett race tycker jag att Toro Rosso trots allt hade en poäng i att göra sig av med förra årets uppsättning till förmån för Ricciardo och Vergne, bra kört av båda trots strul i starten.
Maldonado! Var kom han skjuten ifrån!? Det var synd att han körde bort sig.
Räikkönen. Synd på sjabblet i kvalet men bortsett från det känns det som han inte varit borta alls.
Vilken fart det verkar vara på Hulkenberg och Grosjean, bådar gott inför deras fortsättning. Synd att det strulade till sig så tidigt för båda.

Lennart Mäkinen skrev:
Kobayashi är lika underhållande som vanligt!
Formel 1 hade absolut varit tråkigare utan honom! Gillar honom skarpt.

Citera
Sörpan
Slåtte
Här sen Nov 2002

Storjanne var ju helt klart kvalöverraskiningen. Då menar jag inte Blomman...

Apropå JB som kommentator så är han ju ingen nybörjare, han var med redan på Supersignalens tid tillsammans med Fredrik Ekblom.

Men vad hände med Rosberg på slutet?

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Lillen
Ume
Här sen Jul 2003

Trådstartare
Re:

Sörpan skrev:
Storjanne var ju helt klart kvalöverraskiningen.

Got to love the "raka översättningen" to svennebonska

Slåtte
Här sen Nov 2002

Re:

Lillen skrev:
Sörpan skrev:
Storjanne var ju helt klart kvalöverraskiningen.

Got to love the "raka översättningen" to svennebonska

"Raksträckor är bara en transport till nästa kurva"
Citera
Linus P
Uppsala
Här sen Dec 2006

Har inte sett loppet, men som tur är så finns det bra sammanfattningar:
http://youtu.be/OrHYRCY6D3U

Svenska Wankelregistret
Citera
galaxi
Vrena
Här sen Aug 2005

Re:

Klurax skrev:
Har inte sett loppet, men som tur är så finns det bra sammanfattningar:
http://youtu.be/OrHYRCY6D3U

hehe... Underhållning

http://nosc.worlddisease.net
Citera
AntonG
Örebro
Här sen Jul 2008

Nu är det snart dax för nästa race, några fler svenskar som är på plats?

Banbil: BMW e46 GTR & Camaro cup gen 5
Gatbil: Porsche 996 - Såld

http://www.gruffmanracing.com
Citera
Elitracing (åskådarracing)
2012 FORMULA 1 AUSTRALIAN GRAND PRIX!
<<   1, 2, 3, 4
15893 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande