Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 26469 besök totalt |
Re:
Om det stämmer att det finns risk för att Pro Rage krossar nackkotor vid olycka utan "riktiga" bälten så borde väl Trendab ta bort texten: "Kan även användas med "vanliga trepunkts bilbälten", i sammanhang där FIA godkända bälten ej krävs."? ![]() _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Re:
Jag, du får gärna prata med dom. /JP
|
||||||
Re:
Jag kanske har missförstått men det är väl du som har agenturen för Simpsons produkter i sverige? ![]() Om det nu är så att det i en bil med endast trepunktbälten är farligare att använda HYBRID pro rage än att inte göra det, är det inte då ditt ansvar att informera återförsäljare? ![]() Edit: Jag skickade en fråga till trendab@telia.com och hänvisade till den här tråden. _________________ Fredrik Nyström EVO VI TME -00 C220 d kombi -16 |
||||||
Re:
Vi är distributörer för Europa, och visst är Trendab en av våra kunder, dessutom en riktigt duktig återförsäljare. Men jag tänkte att om du redan sett det på hemsidan och var i kontakt med dom så kanske du kunde nämna det för dom också. Jag har ingen aning om vart eller hur det finns nämnt på deras hemsida, å idag var jag upptagen med en del annat. Men om det känns fel för dig att ta det med Trendab så pratar vi naturligtvis med dom, inga problem.
|
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 26469 besök totalt |