Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 4 besök senaste veckan (20850 totalt) |
Ja vilket sjukt race och vilken tur Vettel hade att bilen höll efter den hårda smällen han fick. Intressant att se att även en dubbel världsmästare har nervdaller. Återigen en avslutning på säsongen som tagen ur ett manus. Väder, startdramatik och någon poängs skillnad i slutändan. Button och Hulkenberg gjorde riktigt bra rejs!
_________________ Christoffer Silfverberg |
||||||
Shit... man har ju inte ord att beskriva det här racet... säsongen kunde ju inte avslutats på ett mer dramatiskt sätt!
Vettel hade verkligen fullt upp och det var riktigt starkt att hålla ihop trots allt han drabbades av. Fattar inte hur bilen kunde hålla efter den smällen?? Det är bara att gratulera till titeln! Tycker naturligtvis också synd om Alonso som förlorade titeln med tre ynka poäng trots ännu ett perfekt och tursamt race. Men de måste ju få upp farten helt enkelt om de ska vara med i fighten nästa år. Dagens skratt när Kimi letade utfarter ![]() _________________ Peter Vighagen |
||||||
Ojojojojoj!
![]() ![]() ![]() ![]() |
||||||
Först nu kan jag andas ordentligt och har pulsen på en någorlunda normal nivå - vilket jävla spännande race vi fick se!
![]() Jag ogillar skarpt Vettel med alla hans småbarnsfasoner så som gestikuleringar och grinollekommentarer och jag ville verkligen inte se honom som champion igen men nu blev det så och efter detta race måste jag erkänna att jag är imponerad av att han lyckades sy ihop säcken med tanke på att han missade starten fullständigt, blev sedan halvt mosad av senna, ingen radiokommunikation tillbaka till depåkillarna = kaos vid byte till interdäck. Att bilen höll är för mig en gåta. Vid alla andra sådana här smällar så ser man ju hjulupphängningar som viker sig eller att bilen bara är att parkera vid sidan av banan - hur är det möjligt? Han är en värdig mästare i år! Ferrari - fasen va snyggt massa sköter sitt jobb och väldans vilken fart han har hittat igen och det är härligt att se. Hoppas att han behåller den formen även nästa år. Alonso - han gör sitt jobb, visar hur skicklig han är men även att han oxå är mänskligt och bromsar sig av banan ett par ggr in i första böj på senna-s:et samt räddar en fet överstyrning. Tyvärr räckte inte poängen i år. En sak jag ser som att vettel har som fördel jämfört med alonso. Detta gäller över hela säsongen. När de hamnar långt bak i kön så har Vettel 3 bilar som mer eller mindre släpper förbi honom, dvs båda torro rosso förarna och mark webber. Han har ju speed att köra om dem ändå men behöver sällan använda den och inte heller fastna bakom. Alonso har massa - ingen mer. Blir lite skevt. Jag kan då inte komma ihåg att jag sett ngt annat stall släppa fram alonso lika snällt som torro rosso släpper fram vettel. Nu tror jag att detta kanske inte påverkat slutresultatet på årets säsong men det är ändå ngt jag inte riktigt gillar med dessa släpp fram mig-grejerna. Funkade inte alls för räkan i brazil men underhållning bjöd kungen på iaf ![]() ![]() ![]() |
||||||
Re:
Mitt hjärta lämnade bröstkorgen vid det ögonblicket!! ![]() I övrigt håller jag med Bulldog i det mesta och ser fram emot ett nytt år med härliga äventyr från Kimi ![]() _________________ David Olsson Lotus Elise SC |
||||||
Finns det onboardfilmer från respektive förare som man kan ladda ner?
Skulle vilja se Vettels uppkörning från sista plats _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
_________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||||||
Re:
Aldrig hört talas om från helt race... men vore helt klart kul att kolla på i efterhand även när man vet om resultatet.... ![]() ![]() |
||||||
Re:
Klart det finns inspelat, Viaplay sänder ju en feed med de olika kamerorna men frågan är om det finns att få tag på. _________________ Martin Öberg ![]() |
||||||
Re:
Man skulle ju kunna söka på piratbuktens söksida med orden "formula 1 on board", rent hypotetiskt alltså.... |
||||||
Re:
googlade lite... och sen när jag försökte ta upp sidan racing4.me ... så kom nedanstående upp... så vågar man gå in där?????? Den här anslutningen är inte tillförlitlig Du har instruerat Firefox att ansluta till www.racing4.me på ett säkert sätt, men det går inte att bekräfta att anslutningen verkligen är säker. När du i normala fall försöker ansluta på ett säkert sätt kommer webbplatser att presentera tillförlitlig identifikation som bevisar att du kommit till rätt plats. Den här webbplatsens identitet kan däremot inte verifieras. Vad bör jag göra? Om du vanligtvis utan problem ansluter till den här webbplatsen kan det här felet tyda på att någon annan försöker utge sig för att vara rätt webbplats och du bör därför inte fortsätta. |
||||||
Lotus meddelar via facebook:
_________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||||
Re:
Bara att gå vidare, de har inte ett officiellt giltigt certifikat men använder https för kryptad överföring. ![]() _________________ /mvh Stefan Björklund Fear is lack of knowledge. Your problem, my profit! F1-bärgare |
||||||
Re:
![]()
![]() |
||||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5 >> 4 besök senaste veckan (20850 totalt) |