| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Mod: Prototype C till F1C
|
4 besök senaste veckan (9778 totalt) |
|
AHHH...Mazda 787b är väl en underbar kärra
!!! Är det dags för lite onlineracing med hederliga PTC igen nu väl???!!!
|
||||
|
Har problem att hitta SP3... Nån som har en direkt länk dit man kan ladda ner det? En läng som man slipper logga in på för att få hem den tack.
Har lagt i SP2 än så länge i min modd. Men jag har problem med grafiken!? Blir som en stjärna mitt i bilden som gör att det är omöjligt att se vart man kör... _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
|
||||
Testa denna länk: http://download.boomtown.net/en_uk/a Kräver dock att man reggar sig men å andra sidan så går det undan |
||||
|
Imorgon lördag kan det bli aktuellt med ett onlinerace i PTC...jag är på och jag tror att chefen är på oxå.Hur är det med er andra?Kavic har lust vet jag men frågan är om du/han har tid???
|
||||
|
Vi ska fira 2 födelsedagar i dag men är hemma till kvällen.Kanske efter finalen i Fo då?Slår dig en pling senare i eftermiddag Kavic för jag har ej tillgång till internet då.
|
||||
|
|
||||
|
|
||||
Vad har du för grafikkort och vilka drivrutiner till det? Kan bero på en gammal drivrutin till grafikkortet |
||||
Spelar tyvärr ingen roll :-(. Vad menar du med nått annat spel? F1C och ngn annan mod? Eller andra spel? |
||||
Dum fråga kanske, men har du installerat hela modden i rätt ordning? ordning: 1. PTCinstaller 1.00 2. 1.01 Patch 3. SP1 4. SP2 5. SP3 Har du överklockat ditt grafikkort? Vad har du för dator, detaljerad spec snälla cpu, gfx och vilka drivrutiner du kör med... |
||||
|
Ställföreträdande datasupport för FredrikC och även tillförordnad lillebror informerar...
Dator: AMD Athlon 64 3500+ 2.2GHz MSI K8N NEo2 Platinum-54G Mainboard S939 Corsair XMS3200XL DDR-DIMM 512MB x 2 Gainward GeForce 6800GT 256MB GS GDDR3 Windows XP Sp2 med alla patchar däröver Ej överklockat... Drivrutinerna är nvidias referensdrivare anno november 2004 (har ej v-nummer i skallen). Ska byta antivirusprogram på nämnd burk ikväll o får la ta en titt på detta osså...
_________________ /NEO aka Henrik Cednert :: Audi S2 Coupé 1994 :: Proud member of Team Irry -+ www.irry.com +- |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
Mod: Prototype C till F1C
|
4 besök senaste veckan (9778 totalt) |