Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (23296 totalt) |
|
||||||
Re:
funkar fint med Mac och Firefox också. _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||
Såg att mins superstage-tid överförts på denna listan,
![]() Fyllde i en tid på Knutstorp som jag körde med min 924 och tänkte lägga in en tid för min Speedster. Kan jag fylla i 2 tider med olika bilar eller den är "personbaserad"? _________________ Niklas "Nillet" Olsson | Westfield SEIW = NILLET RACING = https://www.ellensagentur.se https://www.cancerstiftelsen.se |
||||||
Re:
Lägger till Firefox på Linux till den listan ![]() _________________ Niklas Jonsson Billös och klubblös ![]() |
||||||
Re:
Du kan lägga upp hur många du vill, även i samma bil. Det är ju speciellt intressant om man har massa olika loggar som man kan dela med sig av ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Jag har förberett så att det snart kommer finnas både en automatisk topplista med bara de bästa tiderna satta av olika förare i olika bilar (japp, du kan vara med i topplistan i olika bilar du kört) och en komplett lista där alla tider och loggar syns även om man laddar upp tio, tjugo eller ännu fler olika körtillfällen i samma bil på samma bana. Tanken med steg två är ett bra ställe för en förare eller team att få översikt på alla olika loggar och körtillfällen man har. _________________ ![]() |
||||||
Jätteroligt initiativ med denna nya lista
![]() ![]() _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||
Re:
https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php det är lite high chaparal på det. _________________ Sebastian Steiner Vw golf Mk5 cup Vombsmotorsport |
||||||
Re:
Tack! ![]() ![]() Jag tror inte du vågar lägga in dina tider Mr Rapp den snabba! (Bakvänd psykologi kanske funkar tänker jag) ![]() Du lär ju typ ligga gaaaanska bra till i listan dessutom. Själv satte jag orginaleffekten enligt pappret, vilket troligen är i överkant för vad motorn faktiskt lämnar. _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||
Har reda lagt upp minsan
![]() Originaleffekten blir ju t.ex lite missvisande om jag hade gjort.. Men såklart inte i ditt fall. Men det är detta jag är ute efter. _________________ Fredrik Rapp BMW E21 -78 Toyota Corolla -75 Toyota Supra -84 |
||||||
Vikt och effekt anges efter bästa förmåga. Ingen ide att sikta på någon (milli)meterprecision på det värdena.
EDIT: kom precis på att jag gjort ett misstag att ange kg/hk med två decimaler, har ändrat nu till en decimal för att bättre spegla tänkt precision i värdet ![]() _________________ ![]() |
||||||
Re:
![]() |
||||||
Re:
![]() ![]() _________________ Mikael Blixt BMW M3 3,2 -98 2016 - 2:a BMW CUP Special 2015 - 3:a BMW CUP Special 2015 - Årets Rookie BMW CUP |
||||||
Re:
Jag VISSTE att någon skulle säga så ![]() ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||||
Vill förtydliga att det är meningen att man kan lägga upp flera tider på samma bana om man vill, speciellt om man har loggfiler, då blir det ju extra intressant att få upp fler loggfiler som alla kan dra nytta av att jämföra med
![]() ![]() ![]() ![]() I topplistan ("Lista alla snabbaste") visas bara den snabbaste tiden på varje bana per bil även om man lagt upp fler. Klickar man på "Lista alla med datalogg" så syns alla, dvs även där samma förare har lagt upp flera olika loggar på samma bana. _________________ ![]() |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6 >> 2 besök senaste veckan (23296 totalt) |