Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (59809 totalt) |
Re:
Vill minnas att jag polerade upp fälgkanten och det blev fint även där det har argat, fast det behövdes mer polering där. Skruvarna ska vara rena och färdiga för ytbehandling när de lämnas in sa de till mig där jag lämnade mina. _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Re:
Jag lämnade in mina helt obearbetade och fick tillbaka dem som nya. Betalar hellre lite mer än sitta och gnida på skruvarna. Tror jag betalade en 500ing för att få alla fixade. //AL _________________ A1exander Wi1borg M2 F87 Competition + 1M E82 + iD4 Sodi DD2 |
||||
Rost, ärg, fett/olja osv var inget problem, dock vill dom inte ha färg på delarna när ja lämnade in på ytbehandling.
Inte värt o sitta putsa varje skruv, du kommer ju bli galen... ![]() Alt. är väl o köpa nya skruv, finns va ja sett på Ebay. _________________ ///M ag nus E manu elson SC#9 BMW 325 E21 Racing BMW 325i E46 Trackday BMW 330xd E46 Touring BMW 525i E61 + BMW 118D E87 BMW 528ia E28 Sommarglidaren |
||||
_________________ Tord Ringenha11 |
||||
Efter lite inspirerande körning i helgen så känner jag inte att behovet att sälja är så stort längre... 30 mil och 55 liter soppa
![]() Behöver dock se över både dämpare och stolar, så om någon har några sport(-igare) stolar i beiget skinn så är det av intresse.... _________________ Tord Ringenha11 |
||||
Re:
Helt rätt, behåll denna! ![]() _________________ Abdol Oskowi. BMW Club Schweden. |
||||
Re:
Dock på dessa träffar man kan finna de rätta kontakterna för att spåra ur! ![]() _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
Perfekt du har facit redan. Bara köra, finns mycket kunskap och delar till de där rackarna. _________________ R0b1n F0rsb3rg "Full of sport mind & luxury feeling super potential in winter wheel iver" ______________________ |
||||
Re:
![]() Med vänlig hälsning Thomas _________________ Thomas Alsterfalk BMWCS # 04660 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 2 besök senaste veckan (59809 totalt) |