Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 35, 36, 37 >> 3 besök senaste veckan (217402 totalt) |
Re:
Ett steg framåt, två steg tillbaka. Så känns det just nu, när leverantörer av div saker inte får tummen ur a------- ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Trist att vänta... Men så länge kan ni ju lägga upp lite fler foton på skönheten! Har ni startat motorn än? _________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||||
Re:
Ok ! ![]() ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Re:
Tack ! , inget mot ditt bygge , men vi är nöjda ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
Re:
...då har jag ju köpt breddare i onödan ![]() _________________ Mattias Andersson Tävlat i Clubmanserien, SPVM i en Phantom S21, vinnare 2018 + 2020 Tidigare Porsche 968, Vinnare 2014 + 2016 i Modsport klass 1 |
||||
Såhär fick det bli, utan ny design då företaget Swat.se drog sig ur avtalet på ett högst märkligt och inte ok sätt.
Men nu är den lackad vit hemma i garaget, och stort sett redo för testkörning om några dagar. ![]() ![]() _________________ Marcus Stålheim Vinnare BMW CUP klass special 2013 Etta 2010 Trea 2011 och Tvåa 2012 i klass Special |
||||
ÄNTLIGEN
![]() ![]() ![]() ![]() Efter sju sorger och åtta bedrövelser så är bilen klar för första provkörningen. Visserligen mer än en vecka för sent, kommer att bli tight om något inte lirar som det skall. Första rejset går ju på Mantorp Park nästa helg. Blev en ganska Clean Look på den i år, det var inte meningen, planen var mer färger. Men kanske inte helt fel men ett rent utseende. Håll era tummar på Måndag em och hoppas att vädergudarna är nådiga över Sviesta då. _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
HERRE JÖSSES !!
Kunde inte hålla mig utan var tvungen att ta en tur (på vår avlysta väg ![]() Om jag inte vetat bättre så skulle jag ha trott att det var ishalka på asfalten, vilket kraftpaket ![]() Hoppas drivlinan håller. ![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
Det låter alldeles utmärkt för Modsport 1, men det kan ju bli mindre andel BMW vad det lider...
![]() |
||||
Bilen är nu såld, och vi önskar nye ägaren lycka till
![]() _________________ Rolf Stålheim Facebook/Stålheim Motorsport BMW 700 Sport Coupé - 60 M3 E36 Modsport I #57, BMW cup #7 |
||||
![]() |
Våra race- och banåkarbilar
![]() |
<< 1, 2, 3 ... , 35, 36, 37 >> 3 besök senaste veckan (217402 totalt) |